Hoe is het met jullie??

Goh, Jessica, dat is inderdaad wel heel vervelend, zeg. Wil je vk/gyn je niet helpen of kan dat niet ? Misschien als ze je vliezen breken dat de weeën doorzetten. Ik hoop voor je dat je echt niet lang meer zo hoeft te lopen. Heel veel sterkte en als huilen oplucht, gewoon doen, meid

Liefs Bibi

Hey jess, nou volgens mij is alles al gezegd. Als je je frustratie kwijt moet dan kun je altijd bij ons komen en huilen mag natuurlijk. Dan huilen we gewoon fijn met je mee.
Het is niet niks een zwangerschap en als je dan zo naar je kindje uitkijkt, maar er zolang pijn voor moet lijden is dat erg vervelend.

Ik hoop voor je dat het allemaal snel doorzet en dat je vandaag nog je kindje in je armen mag houden.

He Jess, wat vervelend dat het niet door zet. Kunnen je vliezen idd niet gebroken worden? Het kan zijn dat het dan wat sneller gaat of dat je toch wordt ingeleid wegens niet vorderende ontsluiting? Dat hebben ze me bij de eerste aangeboden. IK hoop voor je dat je kindje snel komt joh. Dit is niks waard, die ervaring heb ik bij mijn twee oudste kinderen ook gehad.

Meiden die met speelgoed zitten: tipje: veeg alles eerst met een bezem bij elkaar, ga op de grond zitten en gooi het dan in de daarvoor bestemde bakken, die natuurlijk ook onder handbereik staan. Dat werkt bij mij het prettigst op dit moment.

Weekee, vervelend he als iedereen in je omgeving al bevallen is. Hier ook, alle familie vrienden en bekenden zelfs al iemand die eind januari uitgerekend was (dat gun je ook niemand).

Volgende week donderdag gaan ze mij strippen en 8 dec mag ik naar de gyn (als er nog niks is om inleiden te bespreken). Vanaf 4 dec is mijn man thuis tot eind dec. Hij kan ouderschapsverlof en vakantiedagen opnemen. Heerlijk. Want het gaat nu echt niet meer. Ik kan eigenlijk niks meer. Vanmorgen de kinderen gedouched, dan is het echt afgelopen. Gelukkig loopt de jongste nu  eindelijk zelf.  Nu zijn ze even bij een kennis, die in huis geholpen heeft, vanmiddag komen ze weer terug. Heerlijk, even de handen vrij. Ik duik zo mijn bedje in.
groetjes lies (37+5)

Hey Jessica, zo'n einde gun je niemand! Hopelijk zet het nu heel snel gewoon door en heb je je kleine snel in de armen! Natuurlijk komen de huilbuien, je bent het helemaal zat, moe waarschijnlijk. Hopelijk kun je je nog een beetje redden met Yara, of heb je daar heerlijk opvang voor. We duimen hier voor je.

Liefs Noah

Spannend hoor lies, strippen en eventueel inleiden. Hopelijk ben je dan snel van de pijn af. De laatste loodjes worden echt zwaar. Wel fijn dat je man vanaf 4 december thuis is, kan hij in elk geval een hoop van je overnemen, mocht je nog niet bevallen zijn.

Liefs Noah

Ja, eerlijk gezegd vind ik het ook doodeng, het inleiden helemaal, dus het is hier echt hopen dat het strippen al genoeg helpt maar ja, met twee kindjes die overtijd geboren zijn weet je het niet.
Maar eigenlijk ben ik best bang voor het inleiden en ga ik ook zeker om pijnstilling vragen als ik daar toch lig, met infusen en alles, 'k heb nu genoeg ellende meegemaakt, en de andere twee zwangerschappen en bevallingen helemaal op eigen kracht gedaan. Ik vind het nu wel best geweest.

Noah, beval jij trouwens in Assen of in Drachten in het ziekenhuis? (Jij moet toch in het zh?)

Spannend hoor Lies. Heb je toch iets om naar uit te kijken. de pijn en spannign zal natuurlijk groot zijn en dat is niet echt iets waar je op zit te wachten natuurlijk, maar je hebt wel een beetje een idee van wanneer je kindje er kan zijn.

Terug
Bovenaan