He Jess, wat vervelend dat het niet door zet. Kunnen je vliezen idd niet gebroken worden? Het kan zijn dat het dan wat sneller gaat of dat je toch wordt ingeleid wegens niet vorderende ontsluiting? Dat hebben ze me bij de eerste aangeboden. IK hoop voor je dat je kindje snel komt joh. Dit is niks waard, die ervaring heb ik bij mijn twee oudste kinderen ook gehad.
Meiden die met speelgoed zitten: tipje: veeg alles eerst met een bezem bij elkaar, ga op de grond zitten en gooi het dan in de daarvoor bestemde bakken, die natuurlijk ook onder handbereik staan. Dat werkt bij mij het prettigst op dit moment.
Weekee, vervelend he als iedereen in je omgeving al bevallen is. Hier ook, alle familie vrienden en bekenden zelfs al iemand die eind januari uitgerekend was (dat gun je ook niemand).
Volgende week donderdag gaan ze mij strippen en 8 dec mag ik naar de gyn (als er nog niks is om inleiden te bespreken). Vanaf 4 dec is mijn man thuis tot eind dec. Hij kan ouderschapsverlof en vakantiedagen opnemen. Heerlijk. Want het gaat nu echt niet meer. Ik kan eigenlijk niks meer. Vanmorgen de kinderen gedouched, dan is het echt afgelopen. Gelukkig loopt de jongste nu eindelijk zelf. Nu zijn ze even bij een kennis, die in huis geholpen heeft, vanmiddag komen ze weer terug. Heerlijk, even de handen vrij. Ik duik zo mijn bedje in.
groetjes lies (37+5)