Hoe is het met jullie??

Hai hai,

ik zal ook nog ff een bercihtje achterlaten.

Leuk om de te lezen over die gekke dromen die jullie hebben. Ik moet zeggen dat ik daar weinig last van heb (misschien omdat ik gewoon zo weinig slaap de laatste tijd? ) haha.

Dan kerst... ik vind kerst erg leuk, maar bij ons is het ook EERST Sinterklaas. DAN pas de kerstversiering. Ik vind het ook helemaal nog niet erg dat ik geen kerstversiering heb...dat komt allemaal wel. Ik vind het optuigen van de boom ook altijd zo'n pokkewerk! Pfff, ik hoop dat mijn kinderen dat straks (net als ik vroeger) erg leuk gaan vinden, dan kunnen zij het mooi doen. Toch moet ik toegeven dat het toch altijd wel een mooi apart sfeertje heeft...die laatste dagen van het jaar....en vooral dit jaar natuurlijk.

Ook ik ga vroeg naar bed want manlief en ik waren om 6 uur al wakker. *gaapt*

Nou, ik lag er gisteren om kwart voor 9 in, tv aan en wat te drinken meegenomen, heerlijk hoor.
Ik heb ook al zo'n zin in de kerst, had al wat kerstgroen gekocht gisteren, maar ook hier wordt er pas na sinterklaas voor de kerst versierd. Ik vind de boom optuigen ook niet zo leuk, hoor. ten eerste al die lampjes wat vaak een drama wordt, maar ja dat kan ook aan mezelf liggen, haha. En dan die dozen die overal verspreid staan en dan weer terug het berghok in moeten, maar als het dan ook weer versierd en klaar is, is het wel supergezellig. Ik wil het ook gelijk komend weekend doen, het kan maar gebeurd zijn voor de bevalling, nietwaar ?!

Dat dromen heb ik ook niet zo'n last van, misschien droom ik wel, maar onthou ik het niet. Geen idee.

Liefs Bibi

Kijk dat met die lichtjes heb ik dus ook. DRAMA! En ook gewoon IEDER jaar weer... ik begin ook steeds meer te denken dat het aan mij ligt...maar goed als jij het OOK hebt.

He, wat ben ik trouwens verslaafd aan mahjong op het moment.

http://www.funnygames.nl/spel/mahjong_spel.html

Vreselijk zeg. kan ik mijn gedachten even ergens anders opzetten ,maar goed, begin ik eenmaal dan wil het ook uitspelen haha

Ja, die lichtjes is een ramp, maar ja, ik krijg dit jaar optuighulp haha, hopelijk tuigen we elkaar niet af tijdens het versieren, hahahaha.
Die mahjong ken ik, is idd superverslavend

Er is echt helemaal niets op tv, dus nog even het forum over en dan lekker naar bed.

We hebben hier zo'n nepboom met lichtjes er al in!!!! Ideaal, ookal ruikt de boom niet zo lekker als een echte. Dat gepruts scheelt gelukkig weer.

Ik wordt vaak waker met een rare droom en dat herhaald zich dan 5 keer per nacht..... terwijl ik bij de eerste keer toch echt al dacht dat het totaal niet klopte

Dat mahjongen is inderdaad verslavend...... zo'n 10 jaar terug op school al, hadden we een touchscreen apparaat staan.... zeer verslavend en nu speel ik het vaak op de spelcomputer. Lekker languit op de bank en spelen maar, net als van die brainspelletjes, die zijn ook zo verslavend.

Liefs Noah

Ik heb zo'n DS en daar zitten van die kaartspelletjes bij, erg leuk maar ook erg verslavend.
Zo dan, mijn kleintje wil meetypen geloof ik, hij raakt het toetsenbord haast aan door mijn buik heen, haha

@Bibi   Hier ook zo'n ds, werkt verslavend.... en sinds vandaag een r4 kaartje erbij. Volgens mij niet legaal, maar wel heel makkelijk. Je kunt alle games zo gratis  downloaden van internet, op het kaartje zetten en spelen. Dat scheelt echt ontzettend in de aanschaf van nieuwe spelletjes.

Liefs Noah

Dat scheelt idd, want die spelletjes zijn niet goedkoop. En er zijn weinig van die kaartjes met gevarieerde spelletjes erop. Als je verschillende spellen wilt, ben je eigenlijk verplicht meerdere spellen los te kopen. Er zijn niet echt verzamelkaartjes zal ik maar zeggen.

Terug
Bovenaan