Hoe is het met jullie??

Hé Lies,

Ga naar Drachten. Eigenlijks geen echte reden waarom, maar vanuit ons dorp gaan de meesten nog naar Drachten, 5 km verderop gaat iedereen naar Assen. Heb al mijn opnames in Drachten gehad in het begin van de zwangerschap, dus dan blijf je daar ook gewoon onder controle. Is mij altijd goed bevallen, zowel letterlijk als figuurlijk!!!

Ik hoor nu al wel dat de vk hier aanbeveeld om voor Assen te kiezen, omdat Drachten je tot 43 wk laat lopen, maar daar heb ik zelf geen ervaring bij. Heerenveen is hier ook nog een optie, maar daar hoor ik helemaal niemand over.

Liefs Noah

Woon je hier (zuid-oost friesland) ook in de omgeving Lies? Of ga je ook naar Drachten?

Hoi meiden!

bedankt voor al jullie lieve berichtjes!!!!!!!! Dat doet me goed  !!!!!!!

Ik ben net gestript en we hopen dat dat HET zetje geeft, maar het hoeft niet natuurlijk. Het kan ook nog gewoon 2 weken duren hoorde ik...Zit nu wel op 2 cm ontsluiting dus al die pijn is ergens goed voor geweest..Maar ja 1 cm per dag schiet niet erg op he......

Ik hou jullie op de hoogte en we hopen snel te kunnen melden dat ons kleintje er is!

Yara is nu nog bij opa en oma (sinds gister al) maar we halen haar zo op..Mocht het nu toch wel door gaan zetten kan ze altijd weer terug, mijn ouders wonen vlakbij ons dus dat is wel fijn....Maar we missen haar en ze geeft ontspanning en dat is alleen maar bevordelijk natuurlijk want gister zat mijn hoofd veels te vol met van alles en dat werkt ook alleen maar tegen natuurlijk...Ik vind het al een hele geruststelling dat ik op 2 cm zit geeft me rust....Zo van er gebeurt dus wel iets!

Nou ik laat het weten en anders kom ik gewoon lekker klagen

Liefs Jessica

Toch een goed iets, dat je al op 2 cm zit, is het toch ergens goed voor geweest.

Wel lekker dat jullie je meisje straks weer ophalen, geeft afleiding en dat is toch ontspanning. Nogmaals een dikke knuffel en heel veel succes hopelijk de komende tijd.

Een natuurlijk ben je altijd welkom om ff te kletsen, maar klagen doe je nooit hoor!!

Hoi Jess, gelukkig is de pijn nog ergens goed voor geweest. Net wat je zegt, is die ene cm per dag niet vlot, maar het is op dit moment in ieder geval iets. Hopelijk gaat het nu, na het strippen, wat vlotter. Ik hoop dat je vandaag of morgen je kindje in je armen mag hebben. Dikke knuffel en kom hier maar lekker langs, hoor, is toch ook ontspanning.

Liefs Bibi

Hoi Jess,
gelukkig heb je wat ontsluiting, ik hoop dat het nu sneller gaat na het strippen.

Noah ik woon in Assen, maar ben wel bekend met Fr. Tot twee jaar geleden woonden we in Ureterp (vlakbij Drachten). Het verhaal van dat Drachten je zo lang laat lopen ken ik dus.
Vrienden van ons wonen in Oosterwolde zij is dus idd door haar vk doorgestuurd naar Assen om ingeleid te worden, toen het niet meer ging.

@Lies : bij jou uiteraard ook spannend, zeg,eerst strippen en dan eventueel inleiden. Het is zeker te hopen  dat strippen voldoende is.

Hier is rommelen inmiddels ook begonnen, heb al over heel de dag verdeeld menstruatiepijntjes, af en toe best pittig. Maar ja, nu is het weer even weg. Zal nog wel even duren, denk ik zo. Morgen ben ik 37 weken dus vandaag hebben we het extra matras op mijn bed gelegd. Nou, ik ben gelijk gestegen tot grote hoogte, moet er bijna met een trapleer in, zeg. Jeetje, wat is dat hoog. Haha, ik moet gewoon naar beneden kijken om mijn mannetje naast me te zien. Niet te hopen dat ik eruit kukel

Trouwens, meiden, is dat strippen nou pijnlijk ? Ik ken het begrip wel, maar heb er geen ervaring mee.

Terug
Bovenaan