Hoe is het met jullie??

Morgen is mijn zusje jarig, dus das ook niet erg handig, maar woensdag kan nog wel. Tja, konden we maar kiezen inderdaad.

Hmm ga je niet teveel slepen met zware dingen Bibi!!? Zo'n kerstboom is aardig zwaar en dat lijkt me gewoon niet handig meer in jouw "toestand" haha. Ik snap echter wel dat je het gewoon graag klaar hebt natuurlijk. Maar goed, als je nog iemand kunt vinden die je kan helpen...hebben ze geen kerstbomen bezorg service ofzo? haha.  

Zo'n kerstboom naar beneden krijgen is niet echt een dagelijks klusje!!!  Hij staat hier op zolder (met vlizotrap), dus het wordt echt zondag.   Ik heb grote ruzie als ik hem naar beneden haal!
Rustig aan hoor Bibi!

Haha, dat zou pas ideaal zijn, en dat ze hem dan nog voor je in de standaard zetten ook, recht natuurlijk, haha. Ja, dat zou super zijn. Maar dat zal er wel ziet zijn, helaas. Ik heb mijn zus gevraagd om te helpen en dat doet ze, dus ik doe het idd niet alleen. Zou ik ook niet meer redden ook, denk ik. Dan staan al die dozen hier in de kamer en dan kan ik niet meer verder, dan zou ik echt gek worden, want die rommel mag van mezelf natuurlijk niet blijven staan. Gelukkig kan de kunstboom in delen in elkaar, dus dat is dan niet zo zwaar. Dat zou wat zijn trouwens, is je boom half opgetuigd, begint je bevalling .

Ja, ik hou me rustig, maar vind het altijd zo leuk die kerst, dat ik het wel versierd wil hebben. Maar ik houd me idd maar rustig, anders krijg ik hier thuis ook ruzie, denk ik zo.

HAHAH "gezellig" he? Kerst!! hahaha.

gelukkig doe je het niet alleen bibi, want nee dat kan denk ik ook niet. En pfff, dat zou inderdaad wat zijn...kerstboom aan het versieren en dan begint de bevalling. ik zou dan zelfs nog in de stress schieten dat ik de boom niet afkrijg haha.

Precies en daarom wil ik hem zaterdag hebben staan en alle versiering erbij, dan weet ik zeker dat de versiering klaar is voordat ik beval. Hoewel........ of ik moet komende week bevallen natuurlijk.... tja, daar had ik dan weer even niet helemaal bij stil gestaan. Weet je wat ? We zien wel hahaha

herkenbaar hoor alles! wij halen zondag ook alles naar beneden, alleen de boom niet.... kan ik heel volgende week de spulletjes op mijn gemak neerzetten

ik val in herhaling met de rest maar wel jezelf in acht nemen hoor Bibi! Iedereen reouwens, we lopen op t laatst en dan moet je gewoon niet te gek meer doen he

Nee, laten we ons allemaal rustig houden, geen trapjes opklimmen enzo, hoor.

Even om in de stemming te komen :

Terug
Bovenaan