Hoe is het met jullie??

en nu nog een weekje wachten totdat je echt thuis mag inrichten...... ik kan niet meer wachten hahahahahahahahaha

Saskia, was jij dat nou die op de pc die kerstzenders luisterde ?? En zo ja, waar vind ik die ? . Ik begin helemaal in de stemming te raken, hihi.

http://www.nederland.fm/

deze link en dan op het plaatje van de kerstzender klikken

mensen, ik ga zo naar bed... morgen komt mijn moeder en gaan we benenden de ramen van binnen doen en de vitrage wassen...

wel te rusten allemaal!

Succes morgen, wel voorzichtig doen!

Manlief heeft morgen ADV en is dus ook vrij. Heerlijk! Wij gaan eventjes wat aan de tuin doen, dus er ook niet te laat uit.

Ik ga ook lekker slapen. Truste!

goeie morgen dames!

Ik heb weer een raar verhaal, om mar met de deur in huis te vallen..

Toen ik vannacht aan het slapen was werd ik wakker omdat ik heeeel dringend moest plassen (na 1.5 uur slapen) Ik dus slaapdronken eruit en gelukkig hebben wij op de verdieping ook een wc. Maar, toen ik op de wc zat was het maar een ienie mienie plasje maar ik bibberde wel heeeeel erg, ik kon gewoon bijna geen wc papier pakken... ik heb zeker nog 10 minuten in bed liggen trillen, was niet normaal meer!

Ik had het ook echt ineens heeeeel koud brrr.. Mijn man werd wakker en heeft zich toen helemaal om me heen gewikkeld en toen kreeg ik het gelukkig weer warm en heb verders goed geslapen hoor... maar dit is toch raar he..

Ik kan er ook niks over vinden op de zwanger kwaaltjes pagina's dus .... voelde wel vanmorgen de baby nog draaien in mijn buik, een schouder of de billen voel je langs je baarmoeder strijken. Nu is ze rustig maar meestal is ze 's ochtends wat stiller..

Terug
Bovenaan