Hoe is het met jullie??

@Weekee, succes in de tuin, ik hoop dat het droog blijft voor je. Maak je je niet te druk, niet teveel doen, hoor.

@Saskia, idd een raar verhaal. Eerlijk gezegd denk ik dat het niet echt een zwangerschapskwaaltje is, maar eerder een teken van een komend griepje ofzo.
Vervelend is het wel, gelukkig heb je de nacht verder goed geslapen en beweegt je kleintje nog goed. Als je twijfelt of er iets is, moet je gewoon je vk bellen, hoor. Dan heb je tenminste zekerheid.

Trouwens, hebben jullie ook het idee dat je kleintje minder beweegt ? Of misschien beweegt het wel, maar dat je het minder goed voelt ? Vaak voel ik eind van de middag, begin van de avond het meeste. Dan gaat hij even flink tekeer, maar de rest van de dag voel ik hem amper, zo lijkt het.

mijn kleintje beweegt nog prima. ik tob ook erg met griepjes en dingetjes. veel naar wc om te poepen en pijn in me lijf en koud beetje hangerig.. misschien saskia ook wel griep ja, heerst hier in de omgeving heel erg

@ An: Beterschap

@ Bibi: heb ik ook hoor. Zelfs zo erg dat ik me soms eventjes druk maak of het allemaal nog wel goed gaat daar binnen in. Gisteren bijvoorbeeld heb ik haar haast niet gevoeld...Maar dat hoort zo zeggen ze he?

@ Sas: he meid, wat een raar verhaal. En wat vervelend ook. Helemaal omdat je niet goed weet wat het is. Het kan inderdaad een griepje zijn, maar kan ook iets anders zijn. Hoe voel je je nu?

Hoor hier ook veel over een griepje, minnig (zal wel een fries woord zijn) zijn. Maar het blijft een raar verhaal saskia. Lekker rustig aan doen en hopelijk trekt een eventueel virusje bij jou voorbij!

Je hebt er redelijk weer bij weekee, het is hier droog en het zonnetje schijnt, maar wel koud. Hier straks nog even het blad wegvegen van de voordeur naar de weg en de oprit weer schoon.

Hier voelen we de kleine ook steeds minder en als we het voelen is het harder/sterker dan voorheen. Kindje wordt natuurlijk ook steeds groter en kan minder makkelijk bewegen. Zo nu achter de laptop voel ik de kleine wel meer, maar dat komt ook omdat de kont van de kleine dan tegen de tafel rust. Vooral s'avonds voel ik het hier tekeer gaan, overdag minder, maar dan ben ik vaak ook met vanalles bezig.

Liefs Noah

had net ook al een bericht getypt maar zeker iets verkeerd gedaan want k zie tnie meer.

vanmorgen   om de klossen geweest, daarna met mn schoonma nog de stad in geweest.

Nog een nieuwe jas gekocht bij C&A mn andere is een beetje uitgelubberd zeg maar (net als ik straks)

Mn schoonmoeder moest dr bril laten maken stond me er een rij in de winkel..... Ik zei : k Ga wel ff in een andere winkel shoppen en toen zag ik dus die jas (en kon m nie laten hangen)

Kunnen jullie nog lang staan ? Ik word dan echt draaierig. moest gister bij de supermarkt een beetje tegen de kassa aan leunen anders was ik bang dat ik zo op de grond zou zakken van moeheid. stom hé dat je dan opeens zo bekaf kunt wezen.

Wil zo mn boven verdieping stoffen en dweilen, gister beneden alles gedaan, en voor de rest van de week heb ik t dan (hopelijk) een beetje rustiger.

groetjes Annemarie

hoi hoi, ik dacht ook al aan een virusje of zoiets... voel me voor de rest prima, kan alleen niet naar de wc! Straks toch nog maar even proberen...

An, leuk is dat dan he, als je juist neit op zoek bvent naar iets dan loop je er tegenaan! Dat van Lang staan ken ik wel... als je even stil staat ben je meteen moe, zere rug pffff.... laatste loodjes moet je maar denken he

Liefs, Sas

Ik kan ook niet meer zo lang lopen, staan gaat wel. Heb erge last van mijn schaambot, heb fysio voor bekkenklachten. Wordt elke dag een beetje erger, maar dat komt natuurlijk door het gewicht en het drukken van de baby.
Kindje beweegt de laatste dagen zeker minder dan voorheen. Het is nu meer het uitstrekken van de baby wat ik voel, niet meer echte duwtjes ofzo. De kleine heeft de voorkeur om zich recht over mijn buik lang te maken. Dus van schaambot over navel naar maag maar dat vind ik iets minder fijn...
Mijn winterjas kan nu echt bijna niet meer dicht en kruipt over mijn kont omhoog. Ik hoop binnen enkele weken nog een nieuwe jas te kunnen vinden, dan loop ik er meteen weer een beetje knap bij .

Gr. Sonja
(39+6)

Terug
Bovenaan