Hoe is het met jullie??

Ben dus ook niet de enige die de baby minder voelt. Was wel een beetje ongerust.
Ik heb dat ook als ik achter de pc zit gaat het ook weer bewegen. we zijn vast nog veel te druk in de weer  

Wel geruststellend dat de meesten de kleine ook minder vaak en goed voelen. Je krijgt nu van die twijfels, hè, op het laatste moment.

ik kan ook slecht staan en ook zitten. heb last van me schaambot, rug en ook boven in me bovenbeen net of ker doorheenzak en krijg er pijnscheuten in.. echt rot. kan ook niet veel lopen, naar school hier 5 min vandaan is al te ver... brr

trouwens.............Petra heel de dag hier niet gezien, zou ze soms bevallen zijn ???!!!
Spannend..........

vannacht lekker geslapen, was om half 9 echt wakker dus er maar uit gegaan... wel erg veel naar de wc maar dat komt van de thee die ik gisteren wel heel veel heb gedronken hahahahaha..

voel me kiplekker en dat houden we zo!

Hier gaat alles ook zijn gangetje, ben nu weer een stuk rustiger.    ..... vannacht wel heel slecht geslapen, haalde me allerlei thuisbevallingen in mijn hoofd, terwijl ik toch echt in het ziekenhuis moet bevallen!!. Verlies sinds gisteravond wat slijm.... maar dan kan het nog wel 4 weken duren.... en had telkens wat ongesteldheidskrampen.   Het rommelt dus wat, maar aangezien ik de vorige keer ook geen weeën heb gehad, was ik doodsbang dat ik vannacht ineens persweeën zou krijgen....dom dom dom en dat  zal ook vast niet gebeuren, maar slapen kon ik er niet van!

Liefs Noah

logisch Noah! Ik zou daar ook bang voor zijn dan hoor.. zeker omdat je begint met slijm te verliezen...

Het komt voor ons allemaal nu dichterbij en dat geeft toch een soort van gezonde " spanning" . Ik heb ook dromen dat ik aan t bevallen ben en nog gewoon doorslaap... dan wordt ik wakker en is het hoofdje er al uit... brrr... en ook ik wil graag naar t ziekenhuis!

@ An: je hebt gelijk, normaal is Petra hier wel even te vinden....spannend

@ Noah: oh oh, het komt nu toch echt dichterbij he?

@ Sas: fijn dat je je weer wat beter voelt. kun je inmiddels weer naar de wc (je weet wel haha)?

Hier gaat alles op zich prima, alleen kan ik dus niet naar de wc wat resulteert in een vervelende pijn in mijn buik en druk op mijn stuitje. Ik ben ook soms zo bang dat ik weeen verwissel met die buikpijn haha.
Ik doe vandaag rustig aan want ik heb werkelijk de slechste nacht ooit gehad, pfff. Ik zal dus vanmiddag nog even weer gaan slapen.

Terug
Bovenaan