Hoe is het met jullie ???????

Goedemorgen dames,

Hier ook lekker een goede nacht gemaakt, straks weer naar de verloskundige. Maar zal wel niet veel verandert zijn. Wil alleen ff navragen wanneer ze uiterlijk gaan inleiden in het ziekenhuis in Leeuwarden, want heb geen zin om tot 43 weken door te lopen. En anders kan ik me daar op gaan instellen.

@junior, fijn dat je de beslissing hebt genomen om toch volledig flesvoeding te gaan geven. Zoals de anderen ook al gezegt hebben, daar worden ze ook groot van.

@bloemetje, zijn de werkmannen al gearriveerd?

Vlindertjes 39w

hey hey

nou vanmorgen en vannacht ging het hier wel goed,
maar op dit moment niet, ik begu\in echt wat pijnlijke weeen tekrijgen en het voelt kloten :S het trekt ook helemaal door mijn benen.. ik houd het nog even bij, en bel dan ff de vk.. ik hou jullie op de hoogte

groetjess

bloem al meer duidelijkheid over de werkzaamheden bij jullie thuis?

vlinder hoe was het bij de vk?

@sisi, dat wordt dus spannend, hoop zo voor je dat het doorzet!

Bij de verloskundige was alles goed. Alleen denkt ze wel dat dit kindje nog wel een tijd blijft zitten. We moeten toch maar rekening houden met 42 a 43 weken. Dus dat is wel een tegenvaller. Ook begon ze vandaag dat ze eigenlijk pas met 41 weken wil strippen, dus tja, denk toch echt dat het een mei baby gaat worden. Al hoop ik stiekem dat het eerder komt  Want ik ben die buik wel zo zat!!!

hey hey

daar ben ik weer, de vk is net geweest, ze dacht dat het beste voorweeen waren om de 5 a 6 min. onsluiting is nog hetzelfde.. als het verandert moet ik weer bellen.

kga nu zo maar even wat doen.. ze zei dat ik wat afleiding moest gaan zoeken, dus dat ga ik maar eens ff doen.

fijne dag meiden

groetjesss

Hoi,

sisi,
Spannend meid, hoop dat het gaat doorzetten.
Ik denk aan je.

Vlindertjes,
vervelend dat je rekening moet gaan houden met 42/43 weken.
Heb zo het idee dat ik dat ik dat hier ook moet gaan doen.

Zo, net ochtendje ziekenhuis gehad. Heb sinds paar dagen flink
gezwollen voeten, gisteren hoge bloeddruk en wat duizelig. Dus man vond
dat ik ziekenhuis moest bellen. Vond ik niet zo nodig, had wel idee dat
alles goed zat. Maar toch maar gebeld, tja, papa heeft ook recht te
weten of het goed gaat he :)

Alles was gelukkig goed. Bloed,urine,ctg,bloeddruk was weer gezakt. Dus dat is mooi :)

Werkmannen zijn geweest, maar weet niet wat ze hebben gedaan en wanneer ze verder gaan, was op dat moment in zh. Dus bedrijf gebeld dat ik meer wil weten. Haha, zegt ze, moet je maar wachten, dus antwoord ik terug, ja ben hoogzwanger, ik wil het nu weten.
Vroeg ze, wanneer bent u uitgerekend, haha, antwoord ik heel grappig terug, ja vorige week. Ow, dan ga ik het voor u uitzoeken en bel ik u straks of morgen weer terug :) Zo, mooi geregeld, haha. dus hoop dat ze dr wat vaart achter zetten.

Liefs

Heb nog niet alles bijgelezen, maar zag dat er inmiddels aardig wat babietjes geboren zijn! Allemaal nog van harte gefeliciteerd!

Even een update van ons.

Judith is nu 11 dagen oud en echt een schatje.
Dat het bijna 2 jaar voeden van je oudste geen garanties geeft voor de tweede heb ik inmiddels ook mogen ervaren. Heb vorige week erg last gehad van tepelkloven (tot bloedens toe) wat het voeden erg pijnlijk maakt. Gelukkig zijn ze nu weer bijna helemaal genezen en gaat het voeden weer een stuk beter. Aanhappen blijft nog even erg gevoelig, maar daarna gaat het goed.
Judith heeft wat opstartproblemen mbt haar ontslasting. Ze had na 9 dagen nog steeds geen gele poepluiers en sowieso erg weinig (max 1x per dag), waar vooral de verloskundige zich zorgen over maakte. Ik moest maar gaan bijvoeden met kv. Zij dacht daar erg makkelijk over, maar ik zag het niet zitten. Gisteren daarom een lactatiekundige over de vloer gehad en zij vond het ook niet nodig om meteen naar de kv te grijpen. Ik ben nu wel druk met extra kolven en bijvoeden met gekolfde bv dmv een voedinsspuitje. Het extra kolven is zowel om mijn productie nog wat omhoog te krijgen als om voeding te hebben die we kunnen bijvoeden. De lactatiekundige concludeerde nl dat Judith net wat energie tekort kwam om genoeg aan de borst te drinken. Ze viel telkens tijdens de voeding al in slaap, en dronk daardoor net te weinig. Een vicieus cirkeltje wat zichzelf in stand houd dus...
Inmiddels een dag verder en we zien ook al wel verbetering. Ze is nu wakkerder en heeft inmiddels al twee mooie gele poepluiers gehad (waar je al niet blij mee kunt zijn...).
Morgen komt de lactatiekundige weer langs om te kijken hoe het gaat.

Ik zag nog ergens een vraag over wanneer je weer op de been bent na de bevalling.
Dit keer was ik dat erg snel, maar heb een makkelijke bevalling gehad (nou ja, wel even flink heftig omdat het zo snel ging, maar geen uitputtingsslag dus en ook geen hechtingen tot mijn grote verbazing).
Ik ben op vrijdagavond bevallen en ben zaterdag nog in bed gebleven (hoewel ik me toen ook al wel goed voelde, maar leek me beter om rustig aan te doen). Zondag wel al weer beneden geweest met eten enzo. En geleidelijk steeds meer. Probeer wel nog steeds 's middags even te slapen, maar verder voel ik me harstikke goed en fit en ben de hele dag op (nog niet zo heel actief, maar dat is meer om rustig op te bouwen, dan omdat ik me niet goed voel).

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en Judith (10-4-2009)

@bloemetje, weet je nu al hoe en wat? Of hebben ze nog niet teruggebeld?

@sisi, hoe is het met jou? Zet het door of waren het toch echt voorweeën zoals de verloskundige dacht?

@karoline, fijn dat je jezelf alweer zo goed voelt. Hopelijk komt de borstvoeding nu goed op gang en gaat het nu straks ook beter met jullie kleine meid!

heyhey

nou hier is het nog niet afgezakt.. maar ook niet erger geworden :S he waarom werkt mijn lichaam nu niet mee.. word er nu wel ff moe van hoor!

vlinder hoe gaat het verder met jou dan?

bloem kloten he.. dat wachten :S

judith fijn dat het nu wat beter gaat met jullie beiden :D
geniet maar lekker meid!

kga na bed ben helemaal kapot

tot morgen

groetjess

Terug
Bovenaan