Hoe krijg ik het vertrouwen weer?

90 is de grens voor die pre-eclampsie. Dit is 88... dus er heeel dichtbij.
dat is het punt. Mijn lichaam zoekt weer de grens op.
 
Andrea, mijn gyn zei dat het ook afhangt van de bloeddruk gedurende de hele zwangerschap. ALs je bloeddruk al die tijd lager ligt en dan ineens een stuk hoger is, kan dat duiden op zwangerschapsvergiftiging. Misschien dat daarom bij de een de grens iets anders is dan bij de ander?
 
Bloeddruk weer te hoog. Urine goed. Doorgestuurd naar zh. Nu dat dezelfde controles als twee weken geleden plus extra inwendige controle. Zit nu op 2-3 cm ontsluiting. Moet sowieso in zh bevallen. Ligt nu aan de uitslagen wanneer ze gaan inleiden of mogelijk toch ander beleid... Nu mocht ik beneden even een broodje eten. Over twintig minuten zijn alle islam pad binnen. Manlief maar even gebeld... Hij zei dat als ze direct willen inleiden Ik dan even moet vragen of ik naar huis kan. Is dat mogelijk dan komen weer samen terug met de goede tas en gewoon alleen de auto. Anders moet hij met de scooter naar zh of naar huis dat de buurvrouw hem brengt. Dus ja... het is nog even afwachten. Ik durfde Nog mat niet zo voorbarig te zijn en te vragen welke gyn en vk er dit weekend in dienst zijn. De vk doe de onderzoeken uitvoert dacht aan dit weekend...

Gisteren laag het hoofdje Nog niet vast. Vandaag wel. Dat is dus eigenlijk ook al heel positief.

Hoe gaat het met jullie?
 
Jeetje wat spannend Heleen! En gaan ze je vliezen niet breken nu je met 2 a 3 cm ontsluiting rondloopt? Hopelijk mag je nog even naar Huis om je tas te pakken en kun je daarna samen terug met je man.

Ik duim voor je dat je snel wordt ingeleid.

Succes
 
Ik ben weer thuis!

De gyn heeft nog een echo gedaan. Aangezien gisteren het gewicht op 2750 gram werd geschat doe eigen vk. Maar twee weken geleden dat ook door de gyn werd geschat. Dit gaf ik vanmorgen bij eigen gyn aangegeven. Zijn er twee. Deze die ik vanmorgen had dacht dat het nu wel op 3300-3400 zou zitten.
Gyn gaf uitsluitsel:rond de 3250 gram. Gemiddeld groeit het 150-200 gram per week... dus tel uit je geboortegewicht.

Gyn zei. Je hebt geen klachten behalve onregelmatige bloeddruk. We nemen de zorg wel over. Wacht maar gewoon af. Misschien begint de bevalling dit weekend al. Bij klachten en vragen altijd bellen. Maandagmiddag op controle voor bloeddruk en mogelijk ook ctg en inwendig onderzoek. Bloedprikken moest dan bekeken worden of dat dan ook weer moet.

Ik vind het wel jammer dat ik niet thuis kan bevallen. Maar ben ook wel heel blij dat er nu niet direct blijven is gezegd en over inleiden is gesproken. Hoe natuurlijker,hoe meer ik mij op mijn gemak voel.
Nu nog zorgen voor voldoende afweer zodat ik voldoende energie houd.
 
Ik ben weer thuis!

De gyn heeft nog een echo gedaan. Aangezien gisteren het gewicht op 2750 gram werd geschat doe eigen vk. Maar twee weken geleden dat ook door de gyn werd geschat. Dit gaf ik vanmorgen bij eigen gyn aangegeven. Zijn er twee. Deze die ik vanmorgen had dacht dat het nu wel op 3300-3400 zou zitten.
Gyn gaf uitsluitsel:rond de 3250 gram. Gemiddeld groeit het 150-200 gram per week... dus tel uit je geboortegewicht.

Gyn zei. Je hebt geen klachten behalve onregelmatige bloeddruk. We nemen de zorg wel over. Wacht maar gewoon af. Misschien begint de bevalling dit weekend al. Bij klachten en vragen altijd bellen. Maandagmiddag op controle voor bloeddruk en mogelijk ook ctg en inwendig onderzoek. Bloedprikken moest dan bekeken worden of dat dan ook weer moet.

Ik vind het wel jammer dat ik niet thuis kan bevallen. Maar ben ook wel heel blij dat er nu niet direct blijven is gezegd en over inleiden is gesproken. Hoe natuurlijker,hoe meer ik mij op mijn gemak voel.
Nu nog zorgen voor voldoende afweer zodat ik voldoende energie houd.
 
Terug
Bovenaan