Hoe krijg ik het vertrouwen weer?

Ik ga zo veel mogelijk proberen te rusten. Ik ben daar namelijk geen ster in.
Ben blij dat ik naar huis mag. Daarnet de trad echt helemaal klaar gemaakt. Ook de laatste dingen erin zoals sloffen... dan nu maar met koude voeten lopen thuis.

Mijn man vroeg nog hoe je de bevalling kon opwekken thuis zonder hulp.
Weten jullie dat iets vanaf?
Ik dacht:Veel lopen, ananas eten.
 
Seks met voor jou een orgasme, maar dat helpt ook echt alleen als je lijf er helemaal klaar voor is. Dat samentrekken van de baarmoeder kan een klein zetje geven. Maar eigenlijk helpt helemaal niks. Succes!!!
 
ik denk dat ik dan maar voor lopen ga. aangezien mijn man nu ziek is....
touwtje springen zie ik mijzelf ook niet meer doen.

Ik denk dat ik vanmorgen de slijmprop ben verloren. Moet ik dat trouwens ook aan de dienstdoende verloskundige in het ZH melden? Ik heb het niet bewaard.... wel geroken... (sorry klinkt heel vies) Het rook niet naar urine ofzo...
Hebben jullie advies?
 
Daar hoef je in principe niet voor te bellen, tenzij je nu ook regelmatige weeën krijgt natuurlijk.

Ik zou idd een lekkere wandeling gaan maken, wie weet is dat net wat je nodig hebt om de bevalling in gang te zetten.

Heel veel succes.
 
Dankjewel Baby09.
Weëen... heb ik nog helemaal niet. Dus tsja, als dat het zetje is... ik hoop het wel. Ik ga zo dan lekker wandelen... rondje dorp....

Hoe gaat het bij jou Baby?

Maris, hoe gaat het met jou?
 
Hier gaat het niet echt super. Vannacht veel pijn gehad in mn buik (menstruatiepijn maar dan heftiger), rugpijn, heel zere benen en veel naar de wc. Heb liggen huilen van de pijn.
Blijf ook vocht verliezen, denk zelf niet dat het vruchtwater is maar werd aan alle kanten gezegd dat ik het zh moest bellen dus gedaan. nu moet ik er om 2 uur zijn. Hoop dat ze wat kunnen doen. 2-2 is een mooie datum om geboren te worden, toch??
 
Terug
Bovenaan