Hoe krijg ik het vertrouwen weer?

wandeling doet verder niets. dus alles is rustig. ook wel lekker uiteraard. Morgen controle en dan hoor ik het wel. (misschien gaat manlief mee...mits hij wakker is) Het hoeft ook niet te komen. Maar ja, wij willen liever natuurlijk dan via opwekkers.
Heb wel het idee dat ik nu nog meer vocht ben gaan vasthouden, dus dat meldt ik morgen ook wel weer....

Maris succes vanmiddag. Hopelijk geven ze je advies en uitleg. EN hopelijk ook iets om te kunnen rusten.

Baby09, wat fijn.
 
Heleen; kan me voorstellen dat je liever hebt dat je bevalling natuurlijk op gang komt. Het vocht wat je vasthoudt moet je idd even melden morgen. Hopelijk komt jullie kleine uit zichzelf. Houd je ons op de hoogte?

En Maris: nogmaals succes vanmiddag! Ben benieuwd wat ze zeggen!

Xxx
 
Hoe gaat het met jou Dora?

Melden doe ik zeker. Ondanks dat ik wel en vermoeden heb dat ik dan weer mag blijven. Dus gewicht is ook erg belangrijk om bij te houden. ;)
Ik hou jullie op de hoogte.
 
Dat de roze wolk niet bestond wist ik al van ons eerste kindje. Maar ons meisje is het enigste lichtpuntje deze week. Oma overleden maar ze heeft haar nog vast kunnen houden. Na 3 dagen liepen we al buiten. 2 dagen later is ze overleden. Nu is mijn nicht vermist en we vrezen het ergste. Net een film is het hier. Gelukkig kan ik wel genieten als ik naar de kleine kijk. De liefde die je gelijk voelt is onbeschrijflijk.
Ik hoop dat jullie kleintjes zich snel aandienen!
 
Wat mooi dora dat oma je dochter Nog heeft kunnen vasthouden. Gecondoleerd met het overlijden van oma.

Wat erg dat je nicht vermist is.

Wat een rot periode. Dat terwijl je kraamweek en leuke week hoort te zijn.
Veel sterkte!

Ga jij met de januari of februari mama's mee praten?
Ik hoop met de februari.



Vannacht ben ik 40 minuten wakker geweest ivm steken onder schaambeen. Kind lag daar flink te bewegen. Verder geen harde buik erbij. Hopelijk heeft het kind nog met cm vrij gemaakt. ;) ideaal... wel cm vrij maar geen weeën. Vanmiddag maar eens navragen. Manlief heeft gezegd sowieso mee te gaan, mag hem op tijd wekken. Hij wil dan toch zelf horen wat ze besluiten en evt dat vragen over stellen.
 
jeetje Dora, je krijgt het wel voor je kiezen zeg! Gecondoleerd met je oma. Heeft ze zo hard gevochten om je kleine te zien en is gelukt. Fijn dat ze dat moment nog heeft mogen meemaken.
Wat erg van je nicht! Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt.

Fijn dat je man mee gaat Heleen. Ben benieuwd wat ze besluiten.

Hier vannacht weer in het ziekenhuis geweest. Had om de 6-7 minuten weeen. Blijkbaar waren ze niet heftig genoeg en blijk ik weer een ontsteking te hebben. Urine wordt nu onderzocht en op kweek gezet en wordt straks gebeld of ik medicatie moet nemen of niet. Wat ik raar vind is dat ik dinsdag ook al urine onderzoek had, ze zouden bellen als er iets uit kwam en dat is niet gebeurd. Zondagmiddag in het zh kreeg ik te horen dat ze ook een zwangerschapstest hadden uitgevoerd en de verrassende uitslag was dat ik zwanger ben (duh!!) maar verder niks. En 's nachts blijkt dat uit hetzelfde onderzoek komt dat er een ontsteking zit en moet ik weer een urine onderzoek doen. Snappen jullie het nog?????

 
Jeetje Dora wat heftig! Gecondoleerd met je oma, gelukkig heeft ze je kleine meisje nog gezien.

Hopelijk krijgen jullie snel bericht over je nicht.. Wat een naar nieuws zo in je kraamweek!

@ Maris: wat balen dat het vannacht voorweeen waren... Heb je er nu nog last van?? Hopelijk zetten de voorweeen toch om
In echte weeën. Ik hoop dat je geen ontsteking hebt. Laat je even weten wat de uitslag was.

@ Heleen: hoe was het bij jou in het Zkh? Was het erg dat je vocht vasthoudt? En hoe is het met je bloeddruk en ontsluiting?
 
Terug
Bovenaan