Hoe oud zijn jullie?

Wij hebben eerst van het leveren reizen genoten. Toen bleek er een verschil in kinderwens te zijn tussen mijn partner en mij. Omdat onze relatie zo goed was en ik vertrouwen had in de vaderschapscapaciteiten van mijn partner vele jaren gepraat en elkaar de tijd gegeven. Gelukkig zijn we er uit gekomen en zijn we/ik op mijn 37e moeder geworden van onze dochter. En verwacht ik binnen nu en 3 weken de 2e op 39 jarige leeftijd. Heel bijzonder maar enorm dankbaar dat we dit met z'n tweeën mogen meemaken. 

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik was net 25 toen mijn oudste geboren werd, 27 bij de tweede, 29 bij de derde en straks 30 als de vierde geboren wordt in januari. Vanaf 30 beginnen is gewoon een gemiddelde leeftijd waarop vrouwen beginnen, in de randstad ligt volgens mijn schoonzusje de leeftijd nog hoger 34 ofzo. Buiten de steden ligt het gemiddelde wel een stuk lager misschien? 

Net 25 toen de 1e werd geboren en 26 bij de 2e. Ik vond mezelf al redelijk oud, maar voor een hoog opgeleide vrouw in de randstad ben ik dus eigenlijk heel jong moeder geworden. 

Terug
Bovenaan