Hoe oud zijn jullie?

Ik was nog net 29 bij de eerste week voor mijn 30ste geboren en de tweede kwam met 31 jaar nu ruim anderhalf jaar bezig voor de derde en eerste van ons samen bij de eerste twee gelijk zwanger nu duurd het langer door de leeftijd inmiddels bijna 41 jaar en gaan voor de 4e iui behandeling in het ziekenhuis

Als het allemaal goed loopt, ben ik net 30 als ik beval van ons eerste kindje. In mijn tienerjaren dacht ik dat ik vroeger moeder zou worden (25), maar we zijn er nu pas echt klaar voor ?

Gefeliciteerd!
Ik was 22 toen ik zwanger werd van ons eerste kindje, met net 23 bevallen. Nu ben ik 24 en zitten we in de eerste ronde voor een broertje of zusje!

Ik was 27 toen beviel van de eerste, ik ben nu 30 en sowieso al 31 mocht er een 2e komen. Vorige maand ronde 1 ingegaan voor een 2e kindje, helaas niet gelukt dus op naar ronde 2 :)

Bij de 1e was ik 21
Bij de 2e was ik 23
Bij de 3e was ik 26
Bij de 4e was ik 27
Bij de 5e was ik 28
En nu 40 bij de 6e

Hee :) 
Ik ben 27 jaar, mijn vriend 33jaar. En we zijn deze maand 7 jaar samen. Eerst wilden we gaan samenwonen, sinds de zomer wonen we nu samen. Na eerst een huis te hebben verbouwd de afgelopen 3 jaar. Kunnen we nu lekker van genieten :)
En zijn we klaar voor nieuw avontuur.  We zijn met de 1e ronde bezig voor ons 1e kindje. 
Leuk om te delen met elkaar! 

Ik was nog net 29 bij de eerste week voor mijn 30ste geboren 
En 31 bij de tweede
Word nu deze maand 41 en zijn nu ruim anderhalf jaar bezig voor mij de derde en voor mijn vriend 42   de eerste en in middels 4de iui behandeling in het ziekenhuis 

Ik ben 25 en nét zwanger van ons eerste kindje! Gister een positieve test gehad! Leuk dat er meer jonge meiden zijn! Ik merk ook dat veel mensen zeiden: "je bent nog zo jong", als ik sprak over mijn kinderwens. Maar het voelde goed en de wens was zo sterk. Beide een vaste baan, huis gekocht, al 7 jaar stabiele relatie. Wij zijn klaar voor de komst van dit kleintje. ❤️

Terug
Bovenaan