Hoe oud zijn jullie?

Ik ben 21, en zal ook nog net 21 zijn als ik moet bevallen. Hebben al 3 jaar een vaste relatie, zijn verloofd, hebben een grote huurwoning en mijn partner heeft een vast contract. Dus ja ik ben jong, maar het is wel een bewuste keuze geweest ?

28 jaar en zwanger van de eerste, mooie leeftijd. Alles voor elkaar. Stiekem hoop ik ook nog 28 te zijn als ik beval van ons kindje, zal er om spannen rond mn eigen verjaardag.
Van mij had het wel iets eerder gemogen maar vriendlief is net 27 en was er nog niet klaar voor. Hij is nog steeds 27 als de baby komt.
Vanaf je 26e zwanger worden vind ik een mooie leeftijd. Als ik bij mijn ex was gebleven was ik ook misschien wel jonger moeder geworden, maar goed er is een reden dat dat een ex is natuurlijk. 

Haha leuke verhalen! 27/28 leek me ideaal, maar als je relatie klapt, loopt het toch anders. Ik ontmoette mijn man toen ik 28 was en op mijn 30e beviel ik van mijn dochter. Nu zwanger van de 2e, die komt als ik 33 ben. Vind ik prima, mijn vriendinnen zitten ook allemaal met peuters en baby's, dus ideaal. Had niet eerder gehoeven ook, ik heb nog lekker veel gefeest en gereisd voor ik mama werd en nu kunnen we lekker met zijn allen naar de speeltuin/pannenkoekenhuis + kletsen over gebroken nachten / speelgoed enz. Perfect dus!

Mijn vriend en ik waren nog maar 9 maanden samen toen we er achter kwamen dat ik zwanger bleek te zijn. Hier hadden helaas ook heel erg veel mensen een mening over. We waren net in onze nieuwe koopwoning getrokken toen we achter dit ‘niet geplande maar zeker gewenste’ nieuws kwamen. We waren toen allebei 21 jaar. Ik was 22 toen ik beviel.

Nu hebben we hier een kleine dame van ruim 4,5 rond huppelen en ben ik, hopelijk, zwanger van ons tweede kindje.
Vorig jaar in oktober helaas een miskraam gehad, vandaar mijn twijfel aan deze zwangerschap. Zolang ik nog niks gezien heb durf ik eigenlijk nog niet te blij voor ons te zijn. Volgende week woensdag hebben we onze eerste controle. Als het goed is ben ik dan 8+1 weken. Ik ben nu 27 jaar en waarschijnlijk ben ik dat ook tijdens de bevalling ?

22 bij de eerste 
24 bij de tweede 
26 bij de derde 
En 35 bij de vierde was door de pil heen dus niet gepland.
En de eerste is helaas overleden 3 dagen na de geboorte aan leukemie.

Ik was 19 toen ik mijn eerste baby kreeg met mijn vriend. We waren toen ruim 6 jaar samen.
Nu ben ik 23 en ben pril zwanger van onze 2e baby.

We hadden allebei al snel een vast contract en dit jaar hebben we samen ons huisje gekocht. ?
Ik vind zelf dat leeftijd niet veel zegt als je er zelf maar klaar voor bent?

Terug
Bovenaan