hoe snel zwanger

Hoi. Ik was de eerste keer binnen 2 maanden zwanger (feb. laatste pil geslikt en in april zwanger) en deze keer was het binnen 4 maanden raak (juli laatste pil en in oktober zwanger)..
Ik ben dus een van de gelukkigen die snel zwanger zijn.. Hoop dat het voor jou ook snel raak is.
Gr. Anne-Marie
36w

Na alle dames die snel zwanger zijn geworden kom ik.......... Om te laten zien dat het niet bij iedereen zo snel / makkelijk lukt.

Ik ben na 2,5 jaar zwanger geworden van de 1ste IVF. Ik heb hiervoor 4x IUI gehad waarvan 1x zwanger maar is helaas uitgelopen op een miskraam.
Ik ben nu 25 wkn zwanger van ons 1ste wondertje.

Kruimel

Hoi hoi,

Ik stopte in jan 06 met de pil en mijn menstruatie kwam in mei pas op gang. En ik testte in dec 06 positief dus een maandje of 7.

Gr Fruit Girl

Bij mijn eerste heeft het zo'n 1,5jaar geduurd, maar was daarvoor aan de prikpil en dat doet nogal wat met je lichaam...
Dit keer was niet gepland (wel erg gewenst), mn vriend kwam net terug van een half jaar Engeland en ik was net van de mini-pil af (had tot vlak daarvoor mijn zoontje borstvoeding gegeven) en zat te wachten op mijn ongesteldheid om een spiraaltje te laten zetten...
Maar liefst EEN KEER!!! onveilige sex gehad en de ongesteldheid bleef uit

Zo zie je maar, bij de eerste  1,5 jaar (en veel sex)  moeten wachten  en nu met een keer sex al zwanger!!!

Het is kan dus bij iedereen en bij elke zwangerschap weer verschillen!!!

Liefs en veel plezier met "hobbyen"

Nika

na ongeveer 9 maanden was het raak!
we hebben gewoon gevreeen wanneer we zin hadden
heb me nooit bezig gehouden met tempereturen en de vruchtbaarste dag uitkiezen enz

hebben jullie dat wel allemaal gedaan er zijn er veel die zo snel zwanger zijn geraakt
ben benieuwd..

bij mijn eerste duurde het dus 5 maanden, maar tijdens die 5 maanden zag ik mijn vriend alleen in het weekend en vaak ook niet omdat hij moest werken. Vaak als ik hem wel zag was ik ongesteld, dus dat ik toen in 5 maanden zwanger ben geraakt was eigenlijk heel snel omdat we het niet vaak deden en getempratuurd heb ik al helemaal niet. Dus ik had al moeten weten dat 1 keer met hem afgelopen december geen goed idee was zonder anti conceptie, maar je denkt ach, wat zijn de kansen nou. Ik ken ook zat mensen die lang bezig zijn en waar het maar niet lukte. Maar schijnbaar ben ik erg vruchtbaar en heeft hij goede zwemmers...

de eerste 13 maanden
de tweede 6 maanden (toen wisten we hoe het moest ;)    )

Bij mij heeft het precies een jaar geduurd voordat ik zwanger raakte van mijn tweede kind. Ik ben 38 en was 37 toen ik zwanger raakte. Bij mijn eerste - ik was toen bijna 33 - heeft het ongeveer 3 maanden geduurd.

Terug
Bovenaan