Hoe ver zijn jullie in jullie cyclus?

Hoi allen!

Ik lees gezellig met jullie mee en wacht samen met jullie in spanning af! :)

Dit is de eerste echte serieuze ronde van mijn vriend en mij. Zal ons eerste kindje zijn, ben zoooo benieuwd wanneer het zou gebeuren...hoop dat het ons gegeven is.

Mijn vriend is 36 en ik ben 27, mooie leeftijd lijkt ons. Mijn cyclus is regelmatig, dus dat scheelt al een hoop!

Mijn ovulatie is op 16 juni geweest en op 17 juni was deze ook nog positief.

Nu maar afwachten dus!
 
hee visje!

zelfde situatie dus zo te lezen. Alleen ik ben 24 bijna 25 en mijn vriend 25. Tweede ronde voor ons eerste kindje.

het is nog 8 dagen voor mijn NOD.

14 juni positieve ovulatie test en die was 15 juni sochtends nog positief

nog even afwachten tot we kunnen testen! Zoooo spannend!
 
Vandaag zijn de lichte bloedingen die ik had alweer zo goed als over. Ik heb nu drie dagen hele lichte bloedingen gehad, zoals tijdens je eerste dag of laatste dag van je menstruatie zeg maar.

Dit had ik ook toen ik zwanger was van mijn eerste. Normaal heb ik echt wel een serieuze menstruatie, nu dus niet. Ik herken dit nu dus wel heel erg van mijn eerste zwangerschap.

Mijn man en ik denken dan ook dat ik wel degelijk al zwanger ben, maar dat mijn HCG nog niet hoog genoeg is om positief te testen.

Nu dus een aantal spannende dagen afwachten tot ik weer ga testen, en hopelijk dan wel positief.

Ik voel mij ook echt wel zwanger.
 
Heb je ook geen tuurstreepje Sharon? Als je hem uit de cassette haalt en even een uurtje laat drogen ( sommige zeggen dat dat niet mag, maar de mevrouw van moeders voor moeders zegt dat daar helemaal niets mis mee is)   ik heb vaak als ik zwanger ben ook hele lichte streepjes en als ik ze even halve dag laat drogen zijn ze duidelijker.
 
Dames,

er is iets vreemds gebeurd vlak na ik mijn vorige berichtje had getyped. Ik stond op en ineens voelde ik dat ik aan het vloeien was. Ik snel naar de wc, en daar nog meer gevloeid. Op het wc-papier zag ik ook een propje zeg maar. Geen idee of het iets was, of dat het gewoon dik rood slijm was.

Ik dacht toen ook van: oh, mijn ongesteldheid is aan het doorzetten. Echter lijkt het nu alweer voorbij.

Ik vind dit echt zo vreemd allemaal, en ik weet echt niet wat ik hiervan moet denken. Ik voel mij behoorlijk opgelaten op dit moment.

Mijn lichaam doet echt zo vreemd, al een aantal weken nu, en ik weet gewoon niet wat ik er van moet denken.

Ik wou dat de ongesteldheid gewoon doorzet, dan heb ik tenminste duidelijkheid en kan ik weer fris aan de volgende ronde beginnen.

Nu wordt ik een beetje gek van de onzekerheid.

Ik heb ook echt hele erge krampen. En die lijken met de dag erger te worden.
 
Ah Sharon! Wat een onzekerheid en wat rot  dit allemaal zeg!

misschien propje een miskraam? Het is allemaal zo lastig he want kan ook een stolsel zijn.

ik hoop dat je je snel beter voelt en inderdaad dan maar die menstruatie door zet!
 
Even een vraagje aan allemaal:



hoe voelen jullie je nu? En als je iets voelt, wat voel je dan?

ik heb echt veel krampjes, het gevoel dus dat ik ongesteld moet worden en ben moe, maar verder voel ik niets. Ovulatie was 14/6 of 15/6 dus zou eigenlijk nog niet echt iets kunnen voelen ofzo lijkt me.. vraag me dan af voel je misschien het eitje via je eierstok naar beneden rollen of..? Denken jullie dat ook wel eens al die dingen Haha? 
 
Terug
Bovenaan