Hoe ver zijn jullie in jullie cyclus?

@ Sharon wat rot, misschien zou je een bloedtest kunnen aanvragen? Die onzekerheid is verschrikkelijk, heeft de ongesteldheid nog niet doorgezet en heb je ongesteldheidskrampen?





@buddha, we zitten in het zelfde schuitje, hier ook ongesteldheidskrampen, zo voel ik altijd dat ik zwanger ben. En als je je moe voelt is dat een goed teken. Ze zeggen iid dat je zo snel niets kan voelen maar ik weet uit ervaring van de vorige drie keer dat dat wel degelijk kan!   Heb straks zelfs voor de grap een test gedaan, en het is echt een tuurstreepje maar er is al een streepje te zien... de wonderen zijn de wereld dus nog niet uit!   Wanneer ben jij van plan te gaan testen?
 
@Gebruiker175707



oehhh!! dat is super! Wat geweldig en spannend zeg!

Wanneer was jouw ovulatie? Misschien dat ik ook voor de grap morgen ochtend gewoon ga testen ofzo.. en anders wacht ik tot volgende week 27ste denk..

want hoeveel dagen na je ovulatie heb jij nu getest?



Spannend! Ik hoop dat ik ook zwanger ben. Ik voel me echt bleghhh echt precies als ik ongesteld ben zo Blegh.. en super hoofdpijn. Denk iedere keer is misschien van te weinig slaap of weet ik t wat. Ik verzin overal nu excuusjes voor...
 
De 15e.  Heb hele snelle innestelingen steeds.



Heb je een innesteling gevoeld denk je?

Bv: veegje bloed gehad, felle steken, ongesteldheidskrampen?



Als je een test doet morgenvroeg kun je het urine het beste even een uurtje laten staan, zodat het wat dikker word. Als je de test doet even een uurtje weg leggen en dan uit de cassette halen, en tegen het licht aanhouden. Geen kunstlicht. Omdat je zoveel dagen voor je nod zit kun je nog geen heel duidelijk streepje zien ( als er al een streepje te zien is).





















 
Bloed kan, maar hoeft zeer zeker niet!  Ben erg benieuwd, laat je weten als je testje hebt gedaan?

Ps: op de bijsluiter staat dat je een testje niet na de beschreven tijd mag aflezen, maar heb al van meerdere vrouwen van moeders voor moeders gehoord dat als je zo pril bent je hem juist wel even paar uur moet laten liggen zodat hij wat in kan drogen, en bij mij klopt het iid dat hij dan duidelijk word.  En hun zijn de hele dag testjes aan het afnemen bij vrouwen, dus hun weten echt wel waar ze over praten :)



ga duimen voor je
 
Thanks! Ik heb alleen sensitest dipstick extra gevoelig liggen thuis.. zal die ff proberen en dan rij ik morgen ook gelijk voor die kruidvat testen! Ik laat t weten!
 
Terug
Bovenaan