<p>Dag lieve dames,</p><p>Bedankt voor het meeleven. Mijn lichaam blijft echt heel raar doen. Gisteren dacht ik weer dat het voorbij was, dus hop, vol goede moed beginnen aan ronde twee. Begon ik na de seks ineens opnieuw te bloeden. En net als afgelopen maandag was dit heel kort wat meer bloedverlies, om daarna weer te stoppen.</p><p>Echt zo vreemd. Ik weet gewoon echt niet meer wat ik hier mee aanmoet. Ben ik nog aan het ontpillen? Ben ik toch zwanger? Ik heb echt geen idee.</p><p>Ik heb gisteren dan ook naar de huisarts gebeld, maar de assistente zei dat ik nog twee(!) weken moet wachten. Voel mij daar dus een beetje in de kou gelaten. Ik denk wel dat als ik haar had gevraagd mijn case met de dokter te bespreken, ze me wel hadden laten langskomen. Ik heb namelijk het syndroom van Turner en zou eigenlijk onvruchtbaar moeten zijn. Ik heb het geluk bij het hele kleine percentage (2-5%) te horen die wel zwanger kunnen worden. Maar zelfs dit kleine percentage heeft een verhoogde kans op miskramen.</p><p>Ik heb gelukkig al een gezond jongetje op de wereld gezet, en daar ben ik elke dag zeer dankbaar voor. Toch hoop ik natuurlijk dat een tweede kindje ons ook gezind is.</p><p>Mocht mijn lichaam na dit weekend nog altijd zo vreemd doen, ga ik opnieuw bellen, en dan toch maar even mijn casus aan de assistente uitleggen.</p>