Hoe ver zijn jullie in jullie cyclus?

@ gebruiker 175707

wat spannend zeg!! Hopen op binnenkort een knaller van een test!

--

@ buddha

ben benieuwd wat jij test! Laat het weten zou ik zeggen!

--

@Sharon

wat naar zeg! Hopelijk gauw meer duidelijkheid

--

zelf durf ik de 29e nog niet te testen. Ik maar uit van mijn langste cyclus van 34 dagen en dat betekent dat ik 2 juli zou mogen testen. Tevens ga ik nog door met ovulatietesten tot 21 juni, sinds gisteren nemen die wat in kleur af. Dus ga er toch maar vanuit dat ik 15 juni mijn piek had terwijl CB zei van niet. Ik weet het anders ook niet meer. We klussen om de 1 à 2 dagen en blijven dat deze week zeker nog wel doen. Ik had trouwens 13 t/m 17 juni last van rekbaar slijm, dus probeer op dit moment meer op mijn lichaam te vertrouwen dan die stomme ovulatietesten..
 
<p style="text-align: left;">Verstandig Josje om op je lichaam te vertrouwen, dat zegt vaak meer dan die testjes. En als je om de dag sex hebt kun je je ei echt niet missen.</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">@ buddha vergeet niet om EARLY testen te halen he, aan de normale heb je nu nog niets ;) zoveel hcg kun je nu nog niet hebben.</p>
 
<p>Dag lieve dames,</p><p>Bedankt voor het meeleven. Mijn lichaam blijft echt heel raar doen. Gisteren dacht ik weer dat het voorbij was, dus hop, vol goede moed beginnen aan ronde twee. Begon ik na de seks ineens opnieuw te bloeden. En net als afgelopen maandag was dit heel kort wat meer bloedverlies, om daarna weer te stoppen.</p><p>Echt zo vreemd. Ik weet gewoon echt niet meer wat ik hier mee aanmoet. Ben ik nog aan het ontpillen? Ben ik toch zwanger? Ik heb echt geen idee.</p><p>Ik heb gisteren dan ook naar de huisarts gebeld, maar de assistente zei dat ik nog twee(!) weken moet wachten. Voel mij daar dus een beetje in de kou gelaten. Ik denk wel dat als ik haar had gevraagd mijn case met de dokter te bespreken, ze me wel hadden laten langskomen. Ik heb namelijk het syndroom van Turner en zou eigenlijk onvruchtbaar moeten zijn. Ik heb het geluk bij het hele kleine percentage (2-5%) te horen die wel zwanger kunnen worden. Maar zelfs dit kleine percentage heeft een verhoogde kans op miskramen.</p><p>Ik heb gelukkig al een gezond jongetje op de wereld gezet, en daar ben ik elke dag zeer dankbaar voor. Toch hoop ik natuurlijk dat een tweede kindje ons ook gezind is.</p><p>Mocht mijn lichaam na dit weekend nog altijd zo vreemd doen, ga ik opnieuw bellen, en dan toch maar even mijn casus aan de assistente uitleggen.</p>
 
<p>Hi dames, </p><p>is er nog plek om mee te schrijven? </p><p>Sinds begin dit jaar gestopt met ac ( nuvaring ), en bezig voor ons eerste kindje. Sinds deze maand ben ik uit nieuwsgierigheid begonnen aan ovu testen. En heb de testen van CB digital gebruikt. Vanaf dag 11 ben ik begonnen met testen en afgelopen zondag, gaf de test een smiley aan, we hebben de gedurende cyclus meestal gewoon om de dag seks. </p><p>Vanaf gisteren ben ik sinds in de loop van de ochtend duizelig geworden, dat het me gewoon beangstigd af en toe. Echt het gevoel van bijna flauwvallen. Ik dacht al meteen lage bloeddruk, warm weer dus het zal daar wel aan liggen. Ben gister en vandaag dus ook al drink bouillon aan het drinken. </p><p>Normaal gesproken ben ik niet zo het googlen en zie ik wel wat er gebeurd. Nu las ik vanmorgen dat het ook na je ei/bevruchting kan komen. Mij lijkt het onwaarschijnlijk om zo vroeg al 'symptomen' te hebben, maar als ik het van een aantal vrouwen lees merkte zij al meteen iets. ?</p><p>Misschien dat een van jullie dames ook zoiets ooit ervaren hebben?</p><p>liefs, Tam</p>
 
<p>Hee allemaal! </p><p>Ik heb gisteren en vandaag nog negatief getest. Ik voel eigenlijk niets en ik voel me ook niet anders.. ben benieuwd of er meer vrouwen zijn die geen innesteling hebben gevoeld en zich ook niet zwanger hebben gevoelt tot ze hebben getest..</p><p>sharon! Wat een gedoe en rot. Ik snap dat je je ontzettend rot voelt en zou inderdaad gewoon je casus bespreken met de huisarts. Twee weken wachten is er lang...</p><p> </p><p>Tam! Welkom, tuurlijk mag je mee schrijven. We zijn hier ten slotte allemaal met hetzelfde doel ook. Jeetje wat rot dat je je zo duizelig etc voelt. Ik denk wel dat je je snel zo kan voelen maar ik weet ook dat je lichaam je flink voor dengek lan houden althans dat heb ik al vaak gelezen op verschillende fora! Toch veel succes met zwanger worden! Wanneer mag jij testen?</p>
 
Terug
Bovenaan