Hoe ver zijn jullie in jullie cyclus?

@Chantal het is ook lastig allemaal, ik ben blij dat die testen bestaan, maar vind het soms toch gek. Gisteren leek mijn dipstick positief en CB zegt van niet.. dus ook weer lekker tegenstrijdig. Vind het knap van je als je het los kunt laten, dat zal vast nie makkelijk zijn.

Vanmorgen heb ik ook nog getest, lijkt wel op te lopen en test einde vd middag of vanavond nog eens. Voel wel gerommel en steekjes in de buik, of dit echt zo is of dat ik dit graag wil voelen, geen idee!
 
Hm op de laptop kan ik helemaal niks meer op het forum..

Hoe gaat het met jullie? Ik ben ik de war met de testen.. ik heb nog even geduld en test tot dag 24. Ik zit nu op dag 20.
 
Hallo meiden wat leuk om jullie verhalen te lezen. Ik ben 23 jaar oud en ben ook opzoek naar vergelijkbare dingen. Ik gebruik ool de ovutesten van sensitest. Ben sinds eind november gestopt met de pil en een vrij onregelmatige cyclus. Tussen de 27 en 31 dagen en een x een uitschieter van 34. Op dit moment ben ik als ik een gemiddelde neem van 30, 8 dagen overtijd. Heb een soort krampjes onderin mn buik en vorige week veel hoofdpijn gehad (misschien innestelling) heb alleen tot op heden alleen maar negatief getest.. helaas. Wel heb ik sinds gister gevoelige tepels en wordt het rare gevoel onderin mijn buik meer.  Zijn jullie al eens overtijd geweest?
 
Wat een leuk topic dit!

Mijn man en ik hebben pas besloten voor een tweede kindje te gaan. Bij mijn eerste heb ik ook ovulatietesten gekocht en gebruikt, dit omdat ik eigenlijk onvruchtbaar zou moeten zijn, en onderzoeken uitwezen dat ik eigenlijk mijn vruchtbaarste periode al gehad had. Mijn reserves waren een stuk lager dan zou moeten. Ik was toen iets van 22. Toen ik 24,5 jaar oud was dus bezig gegaan voor de eerste. Ik heb dus die ovulatietesten gedaan, maar was telkens negatief.

Toch direct de eerste maand zwanger. Was wel bijzonder. Blijkbaar werken die ovulatietesten niet bij mij.

Nu dus pas besloten voor een tweede. Ik ben nu pas 29 geworden. Deze keer geen ovulatietesten omdat die de eerste keer toch niet werkten, en omdat ik dus al een kindje op de wereld heb gezet, weet ik nu ook dat ik het wel kan.

Ik heb echter geen idee waar ik zit in mijn cyclus. Ik ben namelijk een week eerder gestopt met de pil. Toen gemenstrueerd, en daarna regelmatig geklust, om de dag.

Ik heb wel een hele korte en onregelmatige cyclus (denk aan 23-25 dagen) en ik wou volgend weekend testen. Dan zit er namelijk 28 dagen tussen de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ik zou nu dus op dag 20 zitten zo ongeveer.

Echter doet mijn lichaam echt heel erg vreemd. Ik heb heel veel krampen (al een paar weken nu), voel mij lichtjes misselijk, ben vermoeid en mijn borsten voelen soms ook gevoeliger. Allemaal zwangerschapssymptomen.

Deze ochtend ook zeer licht bloedverlies, een aantal dagen voor ik ongesteld zou moeten worden.

Ik ben nu dus heel verward. Ik voel mij zwanger, maar dat zou eigenlijk nog niet kunnen. Tenzij ik natuurlijk al langer zwanger ben dan gedacht.

Nu is het zo dat bij mijn eerste, ik ook licht bloedverlies had iets voor ik weer ongesteld zou moeten worden, en toen was ik dus zwanger. Misschien dat ik veel eerder ovuleer dan gedacht?

We hebben vanochtend zwangerschapstest gekocht, en nu twijfel ik wanneer ik zal testen.
 
Spannend@SharonOB!

ik zou gewoon morgen vroeg testen, en anders over een weekje ofzo?

is lastig inderdaad als je pas nog maar bent gestopt met de pil want anders kunnen die symptomen komen door het ontpillen..

Maar ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent!

laat je het ons even weten? Ik zit nu op 3 DPO..

------

@famkefamke

Jeetje dat is lastig inderdaad als je al zo lang over tijd bent maar steeds negatief test.. hoeveel testen heb je gedaan? En hoeveel tijd zit er tussen dat je test?

 
Buddha-zen ik heb 3 testen gedaan afgelopen week op dag 32 36 en 37 heb mezelf voorgenomen maandag nog eens te testen. Misschien moet il een cb test halen.. als ik op 2 weken overtijd zit en nog steeds negatief test denk ik dat ik maar eens een bezoekje aan de ha breng. Hoop dat ze dan een bloedtest willen doen. Ik heb meer gelezen dat mensen pas na 2 weken positief testen. Maar goed t blijft frustrerend.. bij alles wat k voel red ik na de wc en dan toch opgelucht al k geen bloed zie haha



Sharon inderdaad ik zou even een testje doen wie weet. En misschien is het inderdaad ontpillen ben zeer benieuwd hoe het verloopt!
 
Dag dames,

deze ochtend heb ik toch even een test gedaan. Deze was negatief. Ik wacht nu dus gewoon nog even af of mijn ongesteldheid door zal zetten of niet komende week. Als het niet echt doorkomt ga ik denk ik volgende week weer testen.
 
Terug
Bovenaan