Hoe ver zijn jullie in jullie cyclus?

<p>Ik heb vandaag early testen gekocht bij de action en bij de kruidvat 2 early testen van clearblue.. </p><p>soooow ik voelde met vanavond toch ellendig!! Kots misselijk en mijn borsten doen ineens echt veel pijn! Ook voel ik echt veel krampjes beneden minimale krampjes maar ze zijn er wel.. ik denk dat ik morgen ochtend test en anders over een paar dagen gewoon weer... stel als ik niet zwanger ben deze maand dan ga ik de volgende ronde niet testen enz. Gewoon natuurlijk zonder poespas. Ik was gewoon benieuwd of ik een eisprong zou hebben en hoe dat allemaal eruit zag op die ovulatie testjes.  Ben weer benieuwd hoe t allemaal met jullie gaat! </p><p>als er geen nieuwe reacties zijn op dit topic vind ik het altijd zo jammer Haha! Hebben jullie dat ook?</p><p> </p>
 
<p>@josjeM Het kan inderdaad van alles zijn, dat maakt het ook zo'n onzekere periode vind ik. Ik ben bijvoorbeeld ook erg moe, maar ja dat kan ook wel honderden andere oorzaken hebben natuurlijk. Melkachtig vocht uit mijn tepels heb ik geen last van en mijn afscheiding is ook niet anders zo ver ik weet (afscheiding hou ik ook niet specifiek in de gaten moet ik zeggen) @Buddha-zen ik had dus vanavond ook wat krampjes en het gevoel alsof ik ongesteld moet worden (heb nu nog steeds dat gevoel) , heel raar en ook weer veel vroeger dan normaal. Mijn cyclus is super regelmatig (heel uitzonderlijk één dagje later dan mijn app zegt) Maar goed, het is afwachten voor ons allemaal. Jij gaat morgen testen, spannend! let us know :) Ik wacht tot de 26e denk ik </p><p> </p>
 
<p>En Buddha? Heb je getest deze ochtend? Zeer benieuwd of er iets uit kwam!</p><p>Ik zit nu op dag 2 van mijn cyclus. Gisteren heeft bij mij eindelijk de ongesteldheid doorgezet. Ben best opgelucht nu moet ik zeggen. Ik was er echt op aan het wachten.</p><p>Ik voelde mij de afgelopen weken ook echt slecht. Nu is dat gelukkig voorbij. Nou ja, afgezien van de menstruatiekrampen XD</p><p>Mijn lichaam was blijkbaar compleet overstuur nadat ik vroegtijdig gestopt was met de pil en heeft dus echt moeten ontpillen.</p><p>Nu voel ik mij weer heerlijk in balans en ben ik klaar voor de volgende ronde. Het voelt nu ook alsof mijn lichaam nu wel klaar is voor een zwangerschap.</p><p>Bij mij blijft het dus nog even spannend.</p>
 
Helaas negatief en heb besloten tot volgende week niet meer te gaan testen. Ik zie het wel. Voel me iedere keer kut zeg.<p> </p><p>goed om te horen dat het beter met je gaat Sharon! Echt heel fijn. Hopelijk een snelle zwangerschap voor jou!</p>
 
<p>@ Buddha</p><p>zou je ook niet op je NOD zelf nog testen met kv 2 voor 5? Misschien ben je nu te vroeg?</p><p>Ik heb overigens ook het gevoel niet zwanger te zijn, maar hoop het wel heel erg.. </p><p>@ sharon</p><p>wat goed dat je er zo tegenaan kijkt! Ik hoop op een goede volgende ronde voor je!</p><p>@gebruiker175707</p><p>hoe gaat het met jou? Je test al opgelopen?</p>
 
<p>Oh en ik vind trouwens dat het forum echt bagger werkt na die update. De site lijkt ook trager..</p>
 
<p>@ Josje. Ja super irritant is de site nu, kan zelfs met me telefoon het berichtje niet meer versturen.moet nu steeds de iPad pakken. (Klaag klaag)!  </p><p> </p><p>Ja testje is heel licht weer opgelopen maar is natuurlijk nog geen hele duidelijke streep omdat ik nog voor de nod zit.</p><p> </p><p>ben zo benieuwd wat iedereen op de testjes heeft staan eind vd maand, ik heb wel vaker gehoord van mensen dat ze zeker wisten dat ze niet zwanger waren en dan toch verrast werden.  Je hebt gewoon vaak nog niet heel veel symptomen in het begin.</p>
 
Terug
Bovenaan