Hoe ver zijn jullie in jullie cyclus?

Werken in de horeca kan inderdaad erg lastig zijn.

Maar ook weer voordelen hebben, als jij werkt zijn andere vaak vrij. En kunnen mensen vaker oppassen.

Vaak zie je van te voren allemaal hobbels die vaak wel op te lossen zijn hoor. Toen ik zwanger was van me dochter zei ook iedereen, hoe ga je dit combineren met je werk. Geloof me het is echt niet altijd makkelijk en veel puzzelen. Maar met positieve insteek gaat je dat wel lukken hoor.

Het is ook super fijn om ook zelf aan het werk te kunnen zijn, al is het maar 1 dag in de week. Gewoon even je eigen ding doen en even niet mama.

Zodra je ze gaat ophalen van oppas of kdv en je krijgt een tevreden glimlach dan weet je dat je de goede keuze maakt!

 
Even een vraag tussendoor hoor, zojuist toen ik naar het toilet ging had ik rekbaar slijm. Maar gisteravond hebben we ook gevreeën. Ben wel 20 minuten blijven liggen en daarna naar het toilet. Zou het van de sperma kunnen komen of niet?

Sorry voor de details!!!!

Dat is ook zo, alles is op te lossen!
 
ander werk? Dat lijkt me niet verstandig vanwege de discriminatie van zwanger zijn, dat hebben jullie wel gevolgd toch?hahah. Maar ook daarbuiten om het is lastig om op gesprek te komen voor een bedrijf, tegenwoordig vragen ze hbo voor receptionist.. denk dat ik gewoon minder werk als t zo ver is. En dat we een koophuis hebben op de begane grond ipv 4 trappen hoog zonder lift (vervelend hoor)
 
@josje



Lijkt me niet dat het nog sperma is van gisteravond, neem aan dat je al wel 2a 3 keer ondertussen na de wc bent geweest.  Rekbaar slijm kan al dagen voor je ovultatie, heb ik ook altijd.



Ik zou zeggen, aankomende drie/vier dagen nog even elke dag klussen. Dan moet het wel voldoende zijn. En nee,als je het dagen achter elkaar doet wordt het sperma niet minder van kwaliteit, dat is achterhaalt ;)

Ik zou zeggen ventilator aan en klussen haha
 
<p style="text-align: left;">Jaaa dat heb ik zeker gevolgd, ben ook erg benieuwd hoe jullie je drek voelen bij het werk als je eenmaal zwanger bent.</p>
<p style="text-align: left;">Mensen zijn vaak errrrug enthousiast? Tot dat ze 'hinder' van je zwangerschap ondervinden.</p>
<p style="text-align: left;">Vind discriminatie vanwege zwangerschap zoo ouderwets. Moet eigenlijk niet meer kunnen.</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Ik moet nog een paar dagen ovulatietesten doen dus hopelijk vandaag positief!

Zeker heb ik het gevolgd rondom zwangerschapsdiscriminatie! Bedoelde het ook niet op die manier, haha

Vind het echt belachelijk dat de vrouw op die manier de "mindere" in de maatschappij blijft. Ehm hallo?! wij baren (als het je gegund is) de toekomst! Kan me er helemaal over opfokken...
 
Nou en dan hebben we het nog niet eens es over het feit dat we nu met 30 graden haast verplicht "moeten" klussen, omdat ons ei zegt dat het tijd is hahaha

Wij vrouwen mogen best wat meer respect krijgen!



Hoop op een eisprong vandaag of morgen voor je! Volgens mij hebben we dan alle 3 een eisprong gehad.

Ik zeg: op na de 29ste !!
 
Ik werk 36 uur maar wil straks hooguit 3 dagen werken dus 24 uur ofzo.

Ik hoop dat jullie ei er snel is Haha. Het is wel inderdaad super warm om te klussen maar dan maar de waaier aan
 
Terug
Bovenaan