Hoe ver zijn jullie in jullie cyclus?

Vandaag testte ik trouwens weer een smiley met clear blue verwacht dat tie vanavond weg is als ik nog een keer test.

en josjem ik denk niet dat dat rekbare slijm van sperma is hoor:)

ik blijf trouwens ook altijd even liggen met een kussen onder mijn kont haha! Doen jullie dat ook?

 
Ja, half uur tot drie kwartier. En paar minuten na de daad help ik mezelf nog even een 'handje'.   Ze zeggen dat het sperma dan na binnen word geduwd.



Hoelang heb je nu al een smiley?
 
Nog iets minder dan 2 uur wachten met de test!

pfff ja het is inderdaad erg warm. Maar alles voor een baby toch!

Laat het vanavond maar eens flink onweren en regenen. Het enige nadeel is dan dat de benauwdheid meestal naar binnen slaat.

Ik weet wel dat je bij de digitale test van CB 2 dagen een smiley kunt hebben. Heb die test zelf ter controle erbij als ik denk dat ik positief heb getest.

Mezelf helpen deed ik de vorige ronde ook een keer, mijn vriend zat heel gek te kijken :'D
 
Ben benieuwd wat je straks test.

Hahaha mijn man vind het volgens mij ook een beetje gek, maar hij zei wel aghja wat maakt het uit, als je er maar zwanger van word hahaha.
 
Helaas, de test streep is nog niet zo donker als de controle streep! Maar ik heb nog hoop voor de komende 2/3 dagen!
 
Nee helaas doet de foto het niet.



ja ik zat ook te denken dat dat wel ideaal handig is als je jezelf een handje nog helpt na de daad, maar mijn vriend en ik kunnen zeldzaam genoeg ook vaak samen komen of als hij komt ik net erna dus dat is wel zeer fijn:D

en die clearblue gebruik ik naast mijn sensitest dipsticks beide gaven wel erg donker aan, jammer dat je hier geen afbeeldingen kan stuen. Via babybytes kan dat wel!

Ik ga vanavond en anders morgen ochtend weer testen. We hebben al iedere dag geklust daar kan t dus niet aan liggen haha
 
Ik had straks wel haast, dus heb hem met 3 minuten ofzo al afgekeken. Maar hij lijkt nu wel even donker. Ik ga straks even een CB er tegenaan gooien. Just to be sure!

En ik gebruik de CB net zoals jij Buddha haha
 
Terug
Bovenaan