Hoe ver zijn jullie nu allemaal

ik ben nu 33 weken en 3 dagen. inmiddels lekker verlof vanaf vandaag!
verder niet heel veel kwaaltjes maar wel heb ik alles meegedaan 2x de griep, voorhoofdholteontsteking en blaasonsteking! verder ben ik vlug duizelig al vanaf 18 weken!

maar goed verder geniet ik er van vooral het trappen is erg leuk,

geniet van je zwangerschap en hopelijk zijn je kwaaltjes snel over!

groetjes angela
 
ik ben nu 33 weken en 3 dagen. inmiddels lekker verlof vanaf vandaag!
verder niet heel veel kwaaltjes maar wel heb ik alles meegedaan 2x de griep, voorhoofdholteontsteking en blaasonsteking! verder ben ik vlug duizelig al vanaf 18 weken!

maar goed verder geniet ik er van vooral het trappen is erg leuk,

geniet van je zwangerschap en hopelijk zijn je kwaaltjes snel over!

groetjes angela
 
Ik ben morgen 37 weken en heb veel voorweeen en heb mijn slijmprop al 2 wken geleden verloren. Ook ligt de kleine helemaal ingedaald. Helaas zegt dit allemaal niks en kan het allemaal nog weken duren... Is wel heel vermoeiend op deze manier. Dus echt de laatste loodjes. :(
 
Ik ben morgen 37 weken en heb veel voorweeen en heb mijn slijmprop al 2 wken geleden verloren. Ook ligt de kleine helemaal ingedaald. Helaas zegt dit allemaal niks en kan het allemaal nog weken duren... Is wel heel vermoeiend op deze manier. Dus echt de laatste loodjes. :(
 
ik ben nu 10w en 2d, alles gaat goed, ben wel moe maar wel minder als 2 w geleden. Heb pijnlijke borsten en buik-banden pijn ( vk zei dat het komt door de oprekken van de baarmoeder ) en omdat het onze 3de is gaat het wat sneller.
 
Ik ben vandaag 17 weekjes zwanger. Deze week een beetje 'last' gehad van banden pijn geloof ik. Ook weer een raar gevoel. En af en toe denk ik: voel ik de kleine nou? Maar he is zooooo onduidelijk dat ik het niet weet....

Verder geen last van kwaaltjes op dit moment. Het is nu wel genieten van een groeiende buik!

Hoe ver ben jij precies lief wondertje?

En shit dat het genieten toch op een laag pitje staat bij je... Kom op meid.... wel doen hoor!

Hoe dan ook is het superspeciaal!

Liefs
 
Terug
Bovenaan