Hoe ver zijn jullie nu allemaal

Ik ben nu 22 weken zwanger van ons tweede kindje en het gaat eigenlijk allemaal super. Ik heb geen klachten of kwalen en ik voel de kleine al 8 weken bewegen. Inmiddels kan mijn man het ook voelen en dat is natuurlijk wel heel speciaal....
 
Ben 25 weken en gaat nu wel goed.
Ben begonnen met negatieve combitest dus zelfde mee gemaakt als waar jij nu in zit.
Daarna begonnen de bekkenklachten en harde buiken na 2 weken rust is dat een stuk minder geworden.
En kan ik weer een stukje fietsen en lopen.
Om nou te zeggen dat ik nu geniet is ook wat overdreven maar het is wel redelijk te doen nu:)
Zie erg uit naar de veilige weken(zo rond 34)
 
Ben 25 weken en gaat nu wel goed.
Ben begonnen met negatieve combitest dus zelfde mee gemaakt als waar jij nu in zit.
Daarna begonnen de bekkenklachten en harde buiken na 2 weken rust is dat een stuk minder geworden.
En kan ik weer een stukje fietsen en lopen.
Om nou te zeggen dat ik nu geniet is ook wat overdreven maar het is wel redelijk te doen nu:)
Zie erg uit naar de veilige weken(zo rond 34)
 
Ik ben morgen 34 weken.....

Merk dat ik laatste tijd meer last van mijn rug krijg, en als ik veel moet lopen dat ik dan last krijg van krampen in mijn buik.....

Gaat gelukkig opschieten

liefs Vanessa
 
Ik ben morgen 34 weken.....

Merk dat ik laatste tijd meer last van mijn rug krijg, en als ik veel moet lopen dat ik dan last krijg van krampen in mijn buik.....

Gaat gelukkig opschieten

liefs Vanessa
 
Terug
Bovenaan