Hoe ver zijn jullie nu allemaal

ben overmorgen 33 weken.
voel me ontzettend goed.
alleen wel met bijna alles wat ik doe, harde buiken.
ook liep onze uk achter op de groei, maar das inmiddels nog maar een weekje achterstand, dus das niks.

geniet vollop van mn ukkie in mn buik, maar moet wel zeggen dat ik er minder mee bezig ben, dan mn eerste zwangerschap.
heb nu een ukkie om me heen, die me bezig houd hahahaha

nog ongeveer 8 weekjes, dan hebben we 2 meiden en is ons gezinnetje compleet.

liefs, do
 
Hallo allemaal,

Ben vandaag precies 36 weken zwanger van ons eerste kindje.
Moet zeggen de bevalling komt nu dichterbij, dus best spannend.
We kijken erg uit naar ons kleintje!!
Moet zeggen dat ik niet echt veel kwaaltjes heb gehad in de zwangerschap. Het enige was eigenlijk in het begin de vermoeidheid en die slaat nu weer toe, maar ja ik wil ook zoveel. Echt poetsdrang en opruimen van alles, haha.
Mijn voeten beginnen nu meer vocht vast te houden. Veel met de benen omhoog. Woensdag weer op controle bij de gynaecoloog.
Ik moet zeggen dat ik de zwangerschap echt snel gegaan vind. Weken vliegen voorbij, maar ik geniet nu lekker van mijn zwangerschapsverlof en het mooie weer!

Groetjes van Patries.
Iedereen succes met de zwangerschap!!
 
Hallo allemaal,

Ben vandaag precies 36 weken zwanger van ons eerste kindje.
Moet zeggen de bevalling komt nu dichterbij, dus best spannend.
We kijken erg uit naar ons kleintje!!
Moet zeggen dat ik niet echt veel kwaaltjes heb gehad in de zwangerschap. Het enige was eigenlijk in het begin de vermoeidheid en die slaat nu weer toe, maar ja ik wil ook zoveel. Echt poetsdrang en opruimen van alles, haha.
Mijn voeten beginnen nu meer vocht vast te houden. Veel met de benen omhoog. Woensdag weer op controle bij de gynaecoloog.
Ik moet zeggen dat ik de zwangerschap echt snel gegaan vind. Weken vliegen voorbij, maar ik geniet nu lekker van mijn zwangerschapsverlof en het mooie weer!

Groetjes van Patries.
Iedereen succes met de zwangerschap!!
 
hoi hoi.

Ik ben nu 16 weken en 2 daagjes!
Het gaat nu al zo snel!!

Ben nog steeds erg misselijk en heb vanaf me 12e wk last van bekkeninstabiliteit.
Verder zit ik onder de pukkels...IN MIJN GEZICHT! Erg charmant!
En hoe is dat bij jou lief wondertje?

Gr.
 
Hoi kimberlyk .het gaat zeker snel he...
Bij mij valt t opzich mee met misselijkheid,wat je eens kunt proberen zijn van die lolly's,die heb ik zelf ook en t hielp me in t begin ook wel.
Had wel af en toe last van pukkeltjes.de ene keer merk ik dr veel van de andere kant eigenlijk niet.
Verder ben ik zenuwachtig voor t onderzoek wat we morgen hebben....
groetjes
 
Hoi kimberlyk .het gaat zeker snel he...
Bij mij valt t opzich mee met misselijkheid,wat je eens kunt proberen zijn van die lolly's,die heb ik zelf ook en t hielp me in t begin ook wel.
Had wel af en toe last van pukkeltjes.de ene keer merk ik dr veel van de andere kant eigenlijk niet.
Verder ben ik zenuwachtig voor t onderzoek wat we morgen hebben....
groetjes
 
ik ben 15 weken en 4 dagen zwanger van een tweeling eindelijk voel ik mij weer lekker en hof ik niet meer boven de wc te hangen hahaha groetjes x springkikkertje succes josh hopenlijk komt die kleine snel!!
 
ik ben 29 weken zwanger van ons derde wondertje heb al twee jongens van 3 en een half en 1 en een half eind juni komt ons laatste wondertje waar we niet van weten of het nog een mooie zoon gaat worden of een meisje. ik heb trouwens bij alledrie de zwangerschappen geen klachten gehad.

groetjes dominique
 
Terug
Bovenaan