Hoe ver zijn jullie nu allemaal

Leuk om te lezen hoe ver iedereen is en jullie verhalen. Ben zelf nu 21 weken van ons 1e kindje. Heb tot nu toe nauwelijks klachten gehad, alleen af en toe duizelig en verder begint mijn buik nu echt wel te groeien. Ik kan de kleine voelen maar mijn vriend helaas nog niet.
 
Hoi, ik ben vandaag precies 30 weken, eerste kindje. We zijn afgelopen vrijdag getrouwd en ik voel me goed. Sinds een paar weken meer moe en harde buiken sinds week 19. Nu de echte grote groeispurten/ gespannen buiken (week 19 tot 28) er een beetje af zijn en ik meer rust neem, lijkt de buik wat meer te ontspannen en minder vaak hard te worden (afkloppen!). Hormonen gaan wel wat meer opspelen haha - maarreh echt niks te klagen hoor!
En de kleine is nu lekker aan het schuiven, draaien en uitsteken en veel minder aan het schoppen, krijgt ook wat minder ruimte.
 
Hoi
ik ben vandaag 12 weken zwanger,heb weinig last van kwaaltje gelukkig alleen soms wat van die ongesteldheidspijn maar ja dat is met vlagen
Afgelopen woensdag voor echo geweest en die was goed donderdag moet ik voor nekplooimeting dus dat wordt weer spannend

 
mmmhhhh ik weet niet of het bij kwaaltjes hoort.... Maar heb tijdens het vrijen een spier in mijn linkerbil verrekt. Dit is nog nooit gebeurt!

Geen idee of het door zwanger zijn kan komen hahaha

Oh nekplooimeting is inderdaad wel redelijk spannend! Succes!

Liefs
 
mmmhhhh ik weet niet of het bij kwaaltjes hoort.... Maar heb tijdens het vrijen een spier in mijn linkerbil verrekt. Dit is nog nooit gebeurt!

Geen idee of het door zwanger zijn kan komen hahaha

Oh nekplooimeting is inderdaad wel redelijk spannend! Succes!

Liefs
 
Ben 22 weken en 5 dagen! Het gaat best snel nu vind ik zelf. Voel de kleine al goed schoppen (of slaan haha) vind het wel gezellig met zn tweetjes zo. Heb niet echt ergens last van gehad. Niet misselijk of zo. Ben alleen nog snel moe.
 
ben overmorgen 33 weken.
voel me ontzettend goed.
alleen wel met bijna alles wat ik doe, harde buiken.
ook liep onze uk achter op de groei, maar das inmiddels nog maar een weekje achterstand, dus das niks.

geniet vollop van mn ukkie in mn buik, maar moet wel zeggen dat ik er minder mee bezig ben, dan mn eerste zwangerschap.
heb nu een ukkie om me heen, die me bezig houd hahahaha

nog ongeveer 8 weekjes, dan hebben we 2 meiden en is ons gezinnetje compleet.

liefs, do
 
Terug
Bovenaan