hoelang blijf hcg hormoon in je bloed???

bambi je haalt me de woorden uit mijn mond!!!!!!!
Dit babytje wil echt leven. hij heeft zich genesteld, terwijl zijn mama, nog niet eens 2 1/2 maand geleden is bevallen. En dan ook nog door een kapotte condoom. Hij heeft ervoor gekozen om te leven. Alleen jij bent de gene, die kan beslissen, of hij dat verdient!!!

Ik hoop ook dat je niet zwanger bent, zodat je de keuze blijf bespaard!!!
Anders, kijk naar je kinderen, want daar haal je er dan ook  één van weg!!!
Succes

Oké oké
zowiezo wil ik mijn kinderen een volledige studie kunnen bieden, en ook als ze voor het eerst naar school gaan betaal je zowiezo ook voor school neem ik aan? ik kijk   niet echt naar de finiciele problemen alhoewel het een rol gaat spelen natuurlijk..

En ik hoop zelf momenteel dat ik nu wel zwanger ben.. ik heb dagen lopen piekeren hoe ik en mijn man hier uit gaan komen.. en het is bijna mij gelukt..

Mijn zoontje van   bijna 2 roept al 2dagen taart dus ik beetje bij dehand tegen mij man zooo volgens mij vind hij dat we iets te vieren hebben *heel tipisch trouwens*
ik denk dat we beter maar aan de beschuit met muisjes kunnen gaan zitten.. en daardoor kon hij gelukkig lachen en ben ik een beetje met hem gaan praten!(voor de zoveelste keer) en begon met de wijze woorden van hier op het forum.. *ons huwlijk is toch sterk genoeg*

Het gaat hier allemaal goed komen.. en ik jullie op de hoogte nogmaals bedankt voor jullie reactie's !! DE WAARHEID IS HARD
ik zal zo drek maar mijn man ff op dit forum zetten om dit alles te lezen..

Gr,Manuela

Fijn om te lezen, dat je mogelijk een andere keuze gaat maken.
Je schrijft dat je sowieso de studie van je kinderen wilt betalen. Nu hebben mijn ouders dat niet gedaan en ik ervaar dat echt niet als verkeerd. Tuurlijk leek het me makkelijk om bergen geld te hebben als je in de pubertijd zit... maar ik heb geleerd om zelfstandig voor mijn studie op te draaien. En dat maakt je vindingrijk en creatief! Zo ben ik in die tijd zelf kleren gaan naaien en vind ik het een sport om goede maar minder dure schoenen te kopen. Nu zijn we bezig met mijn lening af lossen en dat zij zo.
In mijn kennissenkring zijn er meer die zelf de studie moeten bekostigen en eerlijk gezegd... was ik er best trots op dat ik hier verantwoordelijk voor was en sommige van mijn studiegenoten moeten nu nog leren met geld om te gaan, omdat zij dat nooit hebben geleerd.

Nou, als je man dit leest, veel leesplezier en ook mannen moeten soms aan dingen wennen, toch? Mijn vader is met alle kinderen blij, maar moest er wel even aan wennen als mijn moeder zwanger was.

Ik hoop dat jullie er met z'n 5-en uitkomen!

Hoi, hoi,

Ik wil toch even reageren op dit onderwerp! Ik heb afgelopen woensdag een zwangerschapstest MOETEN doen omdat mijn menstruatie uitblijft en ik slik dus antidepressiva wat echt not done is als je zwanger bent! Thijmen is nu 12 weken oud en ik heb wel geteld 1 keer gemenstrueerd en volgens de test ben ik dus niet zwanger maar ik loop al 2 weken met buikpijn rond en geen menstruatie te bekennen dus wat het HCG hormoon betreft kan ik ook niet zeggen hoe lang het in je bloed blijft of hoe lang het duurt voor het  in je bloed komt. Toen ik zwanger van Thijmen was heb ik 5 x negatief getest en de 6e keer heb ik digitaal getest en ik was dus echt wel zwanger dus mijn ervaring met zw testen is ook niet super positief. Wat je financiële situatie betreft is zo herkenbaar voor mij wij hebben het ook niet superbreed en ik zit ook zonder werk maar als er een 3e kind op komst zou zijn dan breek ik de zwangerschap niet af hoe moeilijk het ook zou zijn. Mijn man wil absoluut geen 3e kind maar ik wil absoluut geen abortus omdat ik voor mijn oudste een miskraam heb gehad en daar ben ik een poos zeer verdrietig om geweest dus geen abortus! Wij hebben een eigen huis en mocht het zover komen dan verkoop ik desnoods mijn huis voor de baby ik vind er wel een oplossing voor denk ik dan. Ik hoop echt dat jullie er samen uit gaan komen en ik wil je heel veel sterkte wensen de aankomende periode en laat je weten wat de uitslag van de bloedtest is?

Groetjes,

Puk

Meis ik ben heeeel trots op jullie, dat jullie het nog een keer overwegen..
Jullie kind, zal jullie later dankbaar zijn......

Ja harde woorden, maar beter als eeuwige spijt....

Succes

Hoi manuela,
Ik ken je nog van het najaarsforum van onze oudste, onze oudste wordt volgende week 2. Wat vliegt de tijd he!
Ons 2e meisje is nu 4,5 mnd, ook ik was bang om weer zwanger te zijn maar ik werd afgelopen week weer voor het eerst ongi....
Vind je verhaal heel heftig, ik weet hoe zwaar het is 2 kleintjes snel achter elkaar en dan nu alweer zwanger van de 3e... poeh heftig maar wel ook heel leuk. Helaas zijn er bij jullie wat onenigheden waar ik natuurlijk niet over kan oordelen. Ik werk zelf ook niet omdat wij financieel heel ruim zitten, dus weet ook niet hoe het is om krap bij kas te zitten!
ik denk dat jullie heel goed moeten praten en een euze moeten mken waar jullie beide mee kunnen leven. Jullie zoontjes verdienen een papa en een mama!

Succes met jullie keuze
Lief L81

Hoi Manuela,

Wat een K**situatie zeg! Ik zou je het antwoord niet kunnen geven. Maar wat denk jij dat de grote kosten zouden zijn? Misschien zie ik het helemaal verkeerd hoor maar je hebt alles al in huis voor een baby dus dat hoef je niet meer aan te schaffen. Als je ervoor kiest deze kleine te houden zou je in de kraamtijd kunnen vragen om 'nuttige' cadeaus. De dingen die dus nog geld gaan kosten als luiers en voeding. Kleding kun je van de ander kinderen aantrekken en hoeft dus niet nieuw. Een babykamer heb je neem in aan al dus alleen nog een bedje scoren op marktplaats. Of zie ik het helemaal verkeerd? En speelgoed kunnen de kinderen delen toch? En hoe blij zijn sommige kinderen niet met een propje papier, een kartonnen doos of wat stoepkrijt (E1.-). Ik wil je nergens toe overhalen en jij en je man moeten de keuze maken  maar misschien kun je eens een overzicht maken met de  te verwachten inkomsten en uitgaven en  gelijk eens gaan puzzelen waar jullie nog op zouden kunnen besparen. Of maak dit zelf en bespreek dit met je man. Dit geeft m.i. meer  duidelijkheid of het financieel haalbaar is toch?  
Heel veel sterkte de komende tijd en succes met het maken van jullie keuze. Wees er ook voor elkaar en sta open voor de mening van de ander. Jullie hebben elkaar hard nodig en als jullie straks een keuze kunnen maken waar  jullie samen achter staan zal het jullie alleen maar dichter bij elkaar brengen.  
Veel liefs,  
Marian  

Hoi Manuela,

Wat een moeilijke situatie zeg. Twee zulke jonge kinderen en dan ook nog eens ongewild zwanger. Het lijkt me erg moeilijk om zo'n keuze te maken. Een kindje laten komen en er dan(een van)  beiden er niet blij mee zijn, lijkt me ook erg moeilijk, zowel voor jullie als jullie kindje. Maar weghalen, dat zou ik zelf niet kunnen. Dat lijkt me zo erg om te doen. Ik wens je heel veel sterkte en wijsheid toe met je keuze.

Ik vroeg me af of je -behalve via dit forum- ook anderen hebt medegedeeld dat je (mogelijk) zwanger bent. Het zou wellicht kunnen werken om met iemand die zowel je man als jij vertrouwt om tafel te gaan zitten en jullie gevoelens en de gevolgen van het kindje laten komen versus abortus te bespreken. Wellicht kunnen je man en jij dan ook nader tot elkaar komen. Want ik begrijp heel goed dat je met twee kleine kinderen niet zomaar voor een derde kleintje je relatie wil verbreken en het lijkt me heel moeilijk als je man nu zo stellig is om samen tussen de bedrijven door een goed gesprek hierover te voeren.

Heel veel sterkte en ik zal heel hard voor je duimen dat uit de test blijkt dat je niet zwanger bent of dat jij en je man samen een goede oplossing kunnen vinden.

Groetjes,
Eefje.

Terug
Bovenaan