Hoera weer zwanger! (Meer meiden in december?)

Hoi,

Ook ik mag me bij de december mama's voegen.
Ik ben zwanger van ons 2de wondertje geheel onverwacht maar wel heel welkom.
Hoop dat we allemaal een voorspoedige zwangerschap mogen hebben.
Ben ongeveer 22 dec uitgerekend, en ook ik vind het het weer net zo spannend en speciaal als bij de eerste.
Omdat ik niet weet wie hier allemaal meelezen nog even onder mijn inlognaam omdat ik het verder nog even geheim wil houden!

groetjes secretmom
 
Hey meiden, ik ben ook in dec uitgerekend 20 dec ben nu 5 weken en het is ons vierde kindje!! en het blijft spannend en onwijjs leuk heb nog weinig last van kwaaltjes!!
 
Hey hallo,

En ja ik ben ook uitgerekend in december, nog niet helemaal duidelijk voor mij welke datum precies.
Ben waarschijnlijk 6 weken maar kan ook al iets verder zijn. 11 mei zullen we het wel horen bij de verloskundige en 18 mei gaan we voor de echo. Erg veel zin in blijft toch altijd spannend. Dit is mijn 2e zwangerschap, ik heb al een zoontje van 4,5 jaar. Zwangerschapskwaaltjes zitten er dit keer wel duidelijk bij. Misselijk, pijnlijke borsten en mijn buikje wordt al dikker!

Liefs V
 
Hey hallo,

En ja ik ben ook uitgerekend in december, nog niet helemaal duidelijk voor mij welke datum precies.
Ben waarschijnlijk 6 weken maar kan ook al iets verder zijn. 11 mei zullen we het wel horen bij de verloskundige en 18 mei gaan we voor de echo. Erg veel zin in blijft toch altijd spannend. Dit is mijn 2e zwangerschap, ik heb al een zoontje van 4,5 jaar. Zwangerschapskwaaltjes zitten er dit keer wel duidelijk bij. Misselijk, pijnlijke borsten en mijn buikje wordt al dikker!

Liefs V
 
Hoi!
Ik ben ook een december mama! Ik ben nu bijna 5 weekjes. Ben 24 dec uitgerekend. Het wordt ons eerste kindje. Jullie allemaal gefeliciteerd!

Groetjes Happy82
 
Hallo allemaal!!

En gefeliciteerd allemaal!!! December beloooft een drukke maand te worden.
Ik heb in januari een miskraam gehad en ben nu weer zwanger van ons eerste wondertje! Ik ben 6 weken en 5 dagen en ontzettend bang en onzeker. Maar dat komt door die miskraam. Gelukkig mag ik 3 mei al een echo laten maken, Ik heb best veel steken in mijn onderbuik (aan de zijkanten), zere borsten en erg moe, maar dat neem ik er graag bij.
Ik maak me wel een beetje zorgen over wat bruine afscheiding wat ik af en toe heb. Je leest op internet veel verschillende verhalen, dus gewoon maar afwachten en hopen op het beste.
Owja, ik heb het gevoel alsof mijn onderbuik al wat dikker is. Of ben ik de enige in dit vroege stadium?
Eerst kon ik makkelijk mijn buikje inhouden, maar nu lukt dat niet echt en kost het me gewoon veel moeite. Kent iemand dit ook, decembermammies?
OP NAAR DE ECHO'S. Veel geluk allemaal.
Liefs
 
Terug
Bovenaan