hoeveel aangekomen???

ik ben nu 20 weken zwanger en ben bijna 9 kilo rijker.
Ik ben ook erg lang en ook bij mij zit het net als bij de eerste gewoon echt in mijn buik.
Ik ben 1,88 lang en had bij de eerste ook gigantisch veel vruchtwater.
En ik was uiteindelijk 20 kilo aangekomen.
Maar naar 2 weken was ik al 17 kilo kwijt.
Ik ben dus niet bang dat er wat aan blijft hangen, het is echt alleen zwangerschap.
Ik heb ook al wel een lekker buikje. Kijk maar bij die nuikfoto topic staat een foto van 18 weken.

Liefs Alma

Hoi Hoi,

dat gewicht blijft toch altijd een belangrijke rol spelen, nietwaar??? Bij mij wel in ieder geval. Ik ben nu 18 weken zwanger en 4 kilo aangekomen. Die 4 kilo zaten er al heel snel aan, maar nu blijft m'n gewicht dus gelijk. Verbazend eigenlijk. Maar.... ik geloof best dat het zo niet zal blijven.
Bij onze eerste zoon was ik met 18 weken al 10 kilo aangekomen en totaal 22 kilo.
Ik ben benieuwd wat dat nu worden zal, maar ik houd het wel iets beter in de gaten.
Toen had ik zoiets, na een heel leven van altijd bewust eten, lijnen etc. dacht ik: nu ben ik zwanger, nu mag ik niet lijnen en gaf mezelf daar mee permissie tot onbeperkt eten... Ook niet helemaal de bedoeling, natuurlijk.

Succes allemaal !!!
Annette

Hoi, Ben nu 22 weken en 5 kilo aangekomen. Had  meer gedacht want ik (vr)eet me een breuk. Maar ik kom net terug van een kampeervakantie en heb 4 weken achter een dreumes van 1,5 moeten hollen. Dan willen de kilo's niet zetten. Phoe, even uitrusten op mijn werk!

gr. Anne B

hoi meiden

daar was ik weer!!!
alweer een paar weekjes verder nu 26 weken
en de weegschaal heeft niet stil gestaan kan ik zeggen hahahah
op moment kom ik elke week bijna kilo aan!
zit nu op 8 kilo
hoop dat het nu weer even stabiliseerd

hoe is het met jullie?

xxx

26 wkn zwanger, 7 kg er bij!!!
Wow! Lekker veel :(

Korte namen waar wij weg van waren, maar die het toch niet werden:

Noah
Anna
Anne-Linn
Lynn
Amber

Groetjes!

Ik ben vandaag 24 weken en 3 dagen en ben bijna al 8 kilo aangekomen. De laatste drie weken zit er elke week een kilo bij. Ben er niet echt blij mee, moet ik eerlijk zeggen. Ik eet niets anders voor de afgelopen 3 weken.  Ik kan me er dan ook  echt kwaad om maken dat iedereen maar zegt dat ik wel mag gaan oppassen.  Dat ik anders wel heel erg zwaar wordt. Lekker om dat te zeggen, terwijl ik al zo onzeker ben. Wat moet ik dan? Niets meer eten??? Lijkt me ook niet echt gezond! toch?

14 augustus moet ik weer naar de vk. Ik zal het haar dan maar eens gaan vragen, want ik vraag me er eerlijk gezegd ook wel een beetje af of het wel goed is.

Hoi hoi!
Ik ben nu 25 weken en 5 kilo aangekomen!
groetjes van Iejoor

Terug
Bovenaan