hoeveel aangekomen???

nou jullie mogen niet klagen hoor!!!

ik ben al bijna 20 kilo aangekomen leuk hoor pff
ik word volgende maand op suiker getest omdat ze het vreemd vind dat ik zo veel aankom ,,ik eet namelijk niet meer of anders dan normaal,,
me ijzer was ook al helemaal niet goed veel te laag!!!!!   ik ben steeds helemaal dissi, verder heb ik hele blauwe plekken op me been van spatarders dus gaat heel goed pfffff
heeft iemand anders dit ook of ben ik de enige??

veel liefs cora

Hey Cora,

de laatste keer dat ik op de weegschaal durfde te staan (+/- 3 weken geleden) was ik al 12kilo aangekomen! Dus je bent zeker niet de enigste die wat meer is aangekomen (al lijkt dat wel zo als je hier op t forum leest). Ik eet echt gezond alleen wel wat meer dan anders, ik probeer dat eeuwige honger gevoel nu met fruit op te lossen, maar het lijkt niet echt te helpen!

Bij mijn zoontje was ik in totaal 14kilo aangekomen en ik ben bang dat ik daar zo ondertussen nu al op zit...
Mijn verloskundige schijnt zich er niet echt druk om te maken...
Van spataderen heb ik gelukkig (nog) geen last, maar heb wel sterk zichtbare aderen en last van aambeien (auw!).

Ik hoop voor  je alleen maar "gewoon" bent aangekomen en dat het niets met zwangerschapszuiker te maken heeft.
Van licht voelen in mn hoofd en duizelingen heb ik ook wel een beetje last, maar dat komt van een lage bloeddruk (veel zoethoud thee drinken dus) en omdat ik vegetarisch eet ben ik maar weer begonnen met het drinken van roosvicea ferro voor ijzer, gewoon voor de zekerheid omdat ik me een beetje slap voelde.

Je bent dus inieder geval niet de enigste die wat meer is aangekomen en last van kwaaltjes heeft...

Sterkte ermee en hou me op de hoogte ivm de eventuele zwangerschaps suiker.

Liefs Nika

Hoi hoi
Ik ben nu 24 weken en ongeveer 8 kilo aangekomen. Best veel, vind ik zelf. Maar de laatste 2 weken kwam ik opeens een kilo per week aan. Terwijl ik niet anders ben gaan eten. Het meeste zit gewoon op mijn buik en wat op mijn heupen maarja, het hoort erbij!
Ik hoop wel dat het nu even stil staat!
Groetjes, Cynthia

Ik ben nu 26 weken en ik ben 5 1/2 kilo aangekomen. Vind het heel netjes van mezelf ondanks af en toe mijn vreetbuien.

Met de zwangerschap van Melle was ik in totaal 12 kilo aangekomen, verwacht nu ook weer rond zoiets uit te komen. Haha alleen zijn ze er nooit alle 12 vanaf gegaan

Hoi Cora en Nika,

Ook ik ben al behoorlijk wat aangekomen, hoor! Ben nu bijna 27 weken zwanger en al 14 kilo aangekomen!!! Dus echt veel meer dan de rest hier.
Ik eet echt wel wat meer, maar niet overdreven veel. Gelukkig lijkt het meeste toch echt rond mijn buik te zitten, maar ook mijn benen en armen worden steeds dikker. Helaas is het zo, maar ik probeer me er niet te druk om te maken. Gewoon leuke kleren aan en trots die buik laten zien! Na de zwangerschap ga ik wel weer hard werken om het eraf te krijgen!

quote: NinoD reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2007 13:47:39'));

Hoi Cora en Nika,

Ook ik ben al behoorlijk wat aangekomen, hoor! Ben nu bijna 27 weken zwanger en al 14 kilo aangekomen!!! Dus echt veel meer dan de rest hier.
Ik eet echt wel wat meer, maar niet overdreven veel. Gelukkig lijkt het meeste toch echt rond mijn buik te zitten, maar ook mijn benen en armen worden steeds dikker. Helaas is het zo, maar ik probeer me er niet te druk om te maken. Gewoon leuke kleren aan en trots die buik laten zien! Na de zwangerschap ga ik wel weer hard werken om het eraf te krijgen!

Pfoeh... Begon me al zo'n freak te voelen...
We zijn dus met meerdere

Vind mn buik ook best wel mooi, maar reacties van andere mensen kunnen soms wel irritant zijn: "weet je zeker dat het er  maar een is???" of "Je bent er zeker al bijna? Nee? " En meer in die trand....

Ach was vanavond weer op zwangerschaps yoga en er waren ten minste twee met net zo'n grote of grotere buik dan die van mij. En voor hun is het de eerste, van mij de tweede!! Lijkt dus wel een beetje mee te vallen...    

Liefs nika

Hoi hoi,

Ook hier even een updatetje. Kom net van de VK vandaan.
Ben nu 25 wkn en 3 dgn en ben in het totaal 5,8 kilo aangekomen.
Valt op zich nog wel mee. Kom alleen wel vrij onregelmatig aan want ben de afgelopen 4 weken dus 3,3 kilo aangekomen. . Daar tegen staat wel dat ik daarvoor in 5,5 week maar een halve kilo was aangekomen. Dus het weegt een beetje tegen elkaar op.
Maar het belangrijkste is dat de kleine het goed doet en goed groeit. Op dit moment ligt ze met haar hoofdje naar beneden (hopen dat dit zo blijft)  maar ze heeft natuurlijk nog zoveel ruimte. We zien het wel..maar ben weer super blij dat alles goed is.

Mams79

hoi meiden

weer een weekje verder
het schiet al op voor ons!!
nu in de 29e week en 9 kilo aangekomen
ga zaterdag 2 weken op vakantie dus hou mjin hart vast hihih zal er wel in hakken

groejtes tineke

Terug
Bovenaan