Hoeveel besteden jullie wekelijks aan de boodschappen?

Hoi, hoi,

Wij zitten toch wel rond de 100-120 per week dat is incl. potjes, flesvoeding en luiers. Wij halen de boodschappen wel altijd bij de AH (gemakzucht) en de luiers + billendoeken halen we bij het Kruidvat. Straks gaat Justin met de pot mee eten dus dan dalen de kosten wel weer. Wij zouden best een beetje kunnen bezuinigen op de kosten want het geld vliegt momenteel de deur uit haha.

Groetjes,

Puk

'hai,
bij de week boodschappen zijn we gemiddeld 80 euro kwijt, en dan doe ik nog door de weekse boodschappen en dat komt zeker op (totaal) 65 euro uit.
dat is dus 145,00
en dan haal ik nog luiers bij het kruitvat en etos eigen billen doekjes apart maar daar doe ik wel 2 a 3 weken mee.

we hbben 2 kinderen 4jaar en 1jaar.
die van 1   gaat steeds meer mee eten!

groetjes

Hoi!

Wij zijn tussen de €60 en €100 per week kwijt inclusief luiers.
Billendoekjes haal ik bij de drogist en snoetenpoetsers ook.

Wij zijn nu met 2 volwassenen en 1 kindje van bijna 2, zij eet bijna altijd met de pot mee, dus alleen de luiers zijn een extra uitgave voor haar.
Er kan elk moment een kleintje bij komen, dus als de bv niet lukt, wordt het wel weer duurder ivm flesvoeding!

Wel fijn om te horen dat jullie ook zo veel kwijt zijn!
Toen we ongeveer 5 jaar geleden gingen samenwonen, redden we het meestal met €40-50 per week!!!!
Wat een verschil he?

Groetjes, Natasja

hallo

wij zijn met zijn 3tje ik heb 1 dochtertje van bijna 19 maanden.. en wij zijn ongeveer 60-70 euro aan boodschappen kwijt voor 1 keer in de week. dan heb ik vlees en groeten voor de hele week en ook luiers en doekjes  enzo..  wij doen boodschappen bij de ah want die zit hier om de hoek.
mijn dochter eet ook met de pot mee maar soms krijgt ze nog een potje warm eten ligt der aan wat we eten bijv de snackbar.
groetjes

Hallo
Wij zijn  gemiddeld zo'n € 50 per week kwijt. Dit is inclusief luiers en  doekjes.
Wij eten biologische groente en fruit en dat  betaal je per 8 weken.  
Als ik het zo zie dan is het voor iedereen wel een beetje gelijk.
Groetjes Jeanette

Nou wij zitten toch zeker wel op €150 per week maar wil wel gaan bezuinigen.
Mag ik vragen waar jullie de boodschappen doen?
En kopen jullie potjes of eten de kleintjes hetzelfde als jullie zelf.
Mijn mannetje kan alleen tegen pampers en die koop ik dan ook in de aanbieding.
Op dit moment hebben ze 2 pak voor 16,?? hier bij de boni in zon jumbo pak.Misschien een tip?Zijn wel de oude variant zonder rupsflex.
Hebben jullie nog bespaartips voor me?En kopen jullie verse groente?En waar?

In september komt onze tweede en ga dus nog meer in prijs omhoog in boodschappen(luiers,flesvoeding)dus alle tips zijn welkom.

Terug
Bovenaan