quote: Rene23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-07-2007 15:19:56&apos
);
Wat een bedragen.
Ik word binnenkort vader ( over 7 weekjes ongeveer ) en mijn vriendin en ik wonen nog bij mijn ouders in. We krijgen een heel mooi huisje via via aangeboden en zijn dus een schatting aan het maken van de kosten die ons te verwachten staan. We hebben nog al een krap budget. ( zeg een gemiddel fulltime inkomen en that's it ) en moeten dus goed verzinnen of we het doen.
het is ons eerste kindje en we weten dan ook niet wat we moeten verwachten ( financieel ).
Uitgaande van de reacties om ons heen heb ik van 2 punten de volgende verwachting gemaakt:
Boodschappen : 300 euro maandelijks
Baby : 300 euro maandelijks.
Echter als ik dit onderwerp zo lees kom ik tot een heel andere conclusie of niet?
Deze boodschappen die jullie doen zijn inclusief de benodigde spulllen ( eten, luiers, zalfje hier, zalfje daar ) voor de baby en eigen benodigdheden?
Misschien verkeerde ( vage, rare ) vraag in verkeerd topic maar oke..
groetjes
Rene
Hoi,
Een baby kost maandelijks echt géén 300 euro hoor!!
Ik weet niet hoe je de verdeling met de boodschappen/baby kosten bedoeld??
Maar hier is het tussen de 70 en 100 euro per week, de ene keer iets minder en de andere keer iets meer. Het leg er maar net aan of er dure dingen bij zitten (wasmiddel,luiers,babyvoeding)
En hier is het dus alles bij elkaar, op de grote hoop. (ook verzorgingsproducten dus)
Het enige wat ik niet meetel is kleding voor ons of de baby.
Groetjes Debby mv B'Elanna