hoeveel gaan jullie straks werken?

Hallo

Ik ben benieuwd/nieuwsgierig hoeveel dagen jullie straks (na het verlof) gaan werken. Ik zit erg te twijfelen tussen 16 uur en 24 uur per week.Ik werk in de verpleging dus moet zowiezo om het weekend werken. Dit wordt mijn eerste kindje.

groetjes Lente

Hoi Lente,

Ik ben er ook nog niet helemaal uit, heb een eigen bedrijf waarbij ook veel in de avonduren kan doen en/of als de baby slaapt. Waarschijnlijk zal het de ene week 2 en de andere week 3 dagen gaan worden.

Groetjes Saskia

Hoi hoi,

Ik ga straks 3 dagen werken. Ik ben secretaresse en om alles toch nog een beetje mee te krijgen, is 2 dagen gewoon te weinig. Daarom ga ik op de woensdag, donderdag en vrijdag werken. Mijn man gaat proberen op de vrijdagen thuis te werken. Onze kleine gaat dan 2 dagen naar de kinderopvang.

Groetjes,
Maike
25 w. zwanger

Hoi,

In eerste instantie ga ik 32 uur werken, dus 4 dagen. Ik ben secretaresse en heb hele fijne werktijden. Onze kleine gaat dadelijk 2 dagen naar de kinderopvang, 1 dag bij mijn moeder en 1 dag bij mijn schoonmoeder.

Ik wil eerst even kijken hoe dit bevalt. Als ik het niet red of het bevalt mij totaal niet, dan kan ik altijd nog een dag minder gaan werken. Het is moeilijker bij ons om die extra dag weer terug te krijgen, dus ik wacht nog even met teveel dagen inleveren.

groetjes
Nicole

Hallo!

Ik ga straks 3 dagen werken....hopelijk maandag, dinsdag, woensdag. Ik zit in het onderwijs, dus het is nog niet helemaal zeker,want de formatie en indeling voor het neiuwe schooljaar is nog niet klaar! De kleine gaat dan op disndag naar de opvang en op maandag en woensdag naar 1 van de oma's ( die trouwens niet kunnen wachten ).
Groetjes,

NathalieMS
(17w+2)

Hallo!

Ik blijf gewoon 80 uur in de maand werken, ik werk in de zorg en ongeveer is dat 20 uur per week maar dat is heel verschillend want de ene week werk je  5dagen en de andere week maar 2 en soms een dag van 8 uur maar soms ook van 3 noem maar op..
Helaas mag ik geen vaste dag vrij of vaste dagen werken want moet flexibel zijn van mijn baas.
Echt oppas hebben we niet, af en toe kan ie naar mijn schoonmoeder en moeder en vriendin maar niet voor vaste dagen, wij willen ook dat ie een dag naar het kinderdagverblijf gaat en dan probeer ik op die dag zoveel mogelijk uur te maken.
Mijn vriend heeft wel een vaste dag vrij in de week dat scheelt weer en ik kan veel proberen te ruilen met collega's!
Pfff gedoe hoor als je geen vaste tijden werkt!

Groetjes een bijna mama (nog 2 weken)

hoi hoi

Ik ga na mijn zw verlof drie dagen werken. Ik werk er nu vier en zou het liefste er twee gaan werken maar dat is voor financieel niet haalbaar helaas. Dus ik weet niet hoe andere vrouwen dit doen? Maar misschien zitten zij iets ruimer? Maar mocht zelfs dat me niet bevallen dan gaan echt allle luxe dingen het huis uit en blijf ik lekker bij de baby!!!!

liefs nathalie

Terug
Bovenaan