Hallo,
Ik werkte voordat wij kinderen kregen ook fulltime.
Na de geboorte ben ik eerst helemaal gestopt met werken.
Een paar mnd later ben ik 3 dagdelen gaan werken en dat doe ik nu nog steeds.
Als ik werk is mijn man thuis ik heb ook expres werk gezocht wat ik op zijn tijden kon aanpassen.
Zijn salaris gaat ook op aan de vaste lasten.
En mij geld is voor de boodschappen en de extra dingen.
Ik vind het gewoon heel belangrijk dat ik mijn eigen kinderen op kan voeden en verzorgen.
Ik zou ook best wat meer willen werken zodat we wat meer geld zouden hebben maar dat kan straks ook nog als ze beide op school zitten.
We redden het nu ook goed.
We komen goed rond en we kunnen ook vaak zat nog wat extra dingen doen.
Ik zou nu deze tijd echt niet willen missen om luxer te kunnen leven.
Ik denk ook dat een kind gelukkiger word van aandacht en liefde van de ouders dan van dure merkkleding. ( niet dat dat bij iedereen zo gaat hoor maar is even een voorbeeld)
En wij wonen ook gewoon in een ruim huis met grote tuin en 4 slpkamers dus aan het inkomen licht dat niet.
en een auto hebben we ook geen dure auto ofzo gewoon leuk 2dehands auto die het prima doet
Als de kinderen straks op school zitten wil ik wel wat meer gaan werken maar zodra ze uit school komen wil ik ook weer thuis zijn. maar goed dat duurt nog 4 jr.
Want de 2de moet nog komen
Maar verder moet indd ieder voor zich weten wat ie belangrijker vind.
groetjes
senjo
Morgen 27 wkn
Ik werkte voordat wij kinderen kregen ook fulltime.
Na de geboorte ben ik eerst helemaal gestopt met werken.
Een paar mnd later ben ik 3 dagdelen gaan werken en dat doe ik nu nog steeds.
Als ik werk is mijn man thuis ik heb ook expres werk gezocht wat ik op zijn tijden kon aanpassen.
Zijn salaris gaat ook op aan de vaste lasten.
En mij geld is voor de boodschappen en de extra dingen.
Ik vind het gewoon heel belangrijk dat ik mijn eigen kinderen op kan voeden en verzorgen.
Ik zou ook best wat meer willen werken zodat we wat meer geld zouden hebben maar dat kan straks ook nog als ze beide op school zitten.
We redden het nu ook goed.
We komen goed rond en we kunnen ook vaak zat nog wat extra dingen doen.
Ik zou nu deze tijd echt niet willen missen om luxer te kunnen leven.
Ik denk ook dat een kind gelukkiger word van aandacht en liefde van de ouders dan van dure merkkleding. ( niet dat dat bij iedereen zo gaat hoor maar is even een voorbeeld)
En wij wonen ook gewoon in een ruim huis met grote tuin en 4 slpkamers dus aan het inkomen licht dat niet.
en een auto hebben we ook geen dure auto ofzo gewoon leuk 2dehands auto die het prima doet
Als de kinderen straks op school zitten wil ik wel wat meer gaan werken maar zodra ze uit school komen wil ik ook weer thuis zijn. maar goed dat duurt nog 4 jr.
Want de 2de moet nog komen
Maar verder moet indd ieder voor zich weten wat ie belangrijker vind.
groetjes
senjo
Morgen 27 wkn