Hoeveel kilo aangekomen?

Hallo allemaal!

Ik ben benieuwd hoe ver jullie zijn en hoeveel jullie aangekomen zijn in gewicht ;-)
Ik zelf ben vandaag precies 20 weken (1 aug. uitgerekend). Ben nu precies 4.5 kilo aangekomen. Ben benieuwd naar jullie...
Weet niet of dit veel weinig of gemiddeld is 4,5 kilo. Is m'n 1e zwangerschap.

Groetjes..
 
Hoi Marina,
Ik ben 0,8 kilo aangekomen   en ben maandag 20 weken. Dit is volgens de verloskundige erg weinig, maar het kindje groeit goed dus het kan geen kwaad. Ik moet wel zeggen dat ik voordat ik zwanger was net wat kilootjes te zwaar was voor mijn doen, dus misschien dat het daarom nu ook niet zo hard eraan komt. Heb zowiezo moeite met aankomen!

Ik ben ook wel benieuwd naar de andere meiden!
Groetjes en succes met je zwangerschap!
Lieke
 
Hallo allemaal!
Ik ben ook 1 augustus uitgerekend en vanochtend op de weegschaal was ik al  5,3 kilo aangekomen. Mn buik begint al aardig dik te worden (lijkt wel of hij elke dag groter wordt) maar voor de rest eigenlijk niet. Denk dat al het gewicht in mn buik en borsten zit hihi.
groetjes Linda
 
Hai hai,

Nou ik heb werkelijk geen idee. Ik sta namelijk nooit op de weegschaal. Sterker nog, ik heb niet eens een weegschaal  . Maar ik denk eigenlijk dat ik nog helemaal niet veel  ben aangekomen. Ik pas namelijk al mijn kleren nog en mijn ring glijdt de laatste tijd zelfs van mijn vinger. Ik heb een buikgriepje gehad. Gelukkig krijg ik nu wel een beetje buik.

Persoonlijk vind ik weegschalen maar niks. Ik haat die krengen hahahaha. Daar kunnen er vast wel meer over meepraten hier. Maar ik heb dan ook, in mijn vorige zwangerschap en daarna,  nare ervaringen gehad met die dingen. Ik krijg de kilo's er over het algemeen maar moeilijk aan. Dieptepunt was een gewichtsverlies van 10 kilo bij 34 weken zwangerschap en ik had al niks extra's. Maar goed, eigenlijk weet ik ook altijd wel hoe het zit, zonder op zo'n ding te staan. Ik vertrouw maar op mijn gevoel ( is mooi, hoef ik ook de confrontatie niet aan  en kan ik lekker mijn kop in het zand steken ).

En hoe zit het met de rest. Ben ook wel benieuwd
 
Hallo,

Ik ben nu 17 weken zwanger en 2,5 kg aangekomen.
Ik heb ook geen idee wat normaal is, dit is ook mijn eerste zwangerschap. Mn broeken passen al weken niet meer en ik heb best al een buikje, en inderdaad die borsten he....hahaha.
groetjes Jacky!
 
Ik zit nu op 6 kg erbij en ben morgen (zondag) 20 weken.
Ik heb echt al een flinke buik,iedereen vraagt ook of het er geen 2 zijn.
Misschien toch weer suiker, net als de vorige keer.
De kg zitten verdeeld op: 3 kg buik en 1,5 per borst
Ik hoop dat het nog goed komt.

Groetjes Mikkie.
 
ik ben nog niets aangekomen, nu eigenlijk 2 kilo lichter dan aan het begin van de zwangerschap. Maar dat is in mijn geval (ik heb overgewicht) helemaal niet erg, ik moet proberen, voor zover ik het in de hand heb om in de hele zwangerschap niet meer dan 9 kg aan te komen, dus dan is het logisch dat ik nu met 18 weken nog niets ben aangekomen.
 
Terug
Bovenaan