Hoeveel kilo aangekomen?

hallo

ik ben nu 20 weken en 1 dag en ben -4 kilo aangekomen hihi...ben dus 4 kilo afgevallen haha...ok de manier waarop is niet denderend, eerst door veel misselijkheid gecombineerd met overgeven en toen ik bijna terug op gewicht was kreeg ik de hernia die uiteindelijk geen hernia bleek. ben daardoor weer terug afgevallen omdat ik zoveel pijn had/heb dat ik mezelf echt moet dwingen te eten en hopen dat het niet terug komt (overgeven). ik ben bij Daniëlle in totaal 7 kilo aangekomen en hoop dat het deze keer ook niet uit te hand loopt. ben niet de lichtste dus al wat er niet aankomt hoeft er niet af. na de zwangerschap was ik in 4 weken tijd 15 kilo afgevallen dus kreeg van Daniëlle ook een kraamcadeau haha...ik had er enkel geen rekening mee gehouden mn eetpatroon aan te passen toen ik de bv ging afbouwen..deze keer dus goed aan denken hahaha

groetjes Veronique, Daniëlle en ukkie

Ik ben nog helemaal niks aangekomen. Mijn verloskundige is er niet heel erg blij mee. Maar ik heb helemaal geen honger. Ik eet wel 3 keer op een dag maar moet me echt dwingen om dan genoeg te eten. Ik moet dan nu ook extra vitaminetabletten eten zodat ik en de kleine in ieder geval alles binnen krijgen.
Ik wou echt dat ik beter kon eten en iets aan zou komen. Mijn buik groeit wel als een speer en de kleine ook, dus daar hoef ik me gelukkig niet druk om te maken.

Iedereen nog succes, de eerste helft zit er bijna of al helemaal op.

Yeppie,
(18 +1)

Inderdaad een leuke onderwerp! Mijn wegschaal vindt mij een stuk lichter dan die thuis en is dus zeer geliefd  bij mij;-) Ik ben in het begin wat afgevallen maar de laatse weken ben ik wel wat zwaarder geworden. Ik weet  niet precis hoeveel maar ik denk  3 ½  - 4 kg en dat is bij 20 weken niet  overdreven veel als ik die andere berichten zie. Ik doe niet echt aan sport anders dan met de hond lopen, maar vanavond ga ik  kijken om zwangerschapzwemmen iets voor mij is.

Mor 74    

Leuk dat er zoveel reageren. Ik was er echt benieuwd naar.
Ik zie dat er een aantal afgevallen zijn.. Heel vervelend als dit door overgeven komt!
Ik dacht dat mijn 4.5 kilo niet veel was. Maar is toch wel aardig gemiddeld.

Groetjes en succes met de zwangerschap. Op naar de laatste 20 weken ;-)
Ik moet vanavond op controle ben benieuwd...

he meiden,

Ook ik ben nog niet aangekomen...........anderhalve week terug bij de vk op de weegschaal gestaan en toen was er 0.8 kilo aan, afgelopen week flinke buikgriep gehad dus dat is alweer verdwenen..........ik heb gewoon geen honger, eet 's ochtends twee crackers (vezelrijk) met kaas, dan nog wat fruit en een glas versgeperste jus. Dan smiddags nog een glas optimel en een crackertje en savonds mijn bordje warm eten......that's it.....o, en savonds heb ik wel eens trek in chocola, dus dat eet ik dan ook....en ik weeg nog steeds 79 kilo. Net als voordat ik zwanger werd.
Mijn buikje groeit wel gestaag door en ook voel ik onze frutsel regelmatig bewegen, dus wat dat betreft maak ik me nog geen zorgen. Zolang de VK dat niet doet, doe ik het ook niet! Misschien komen de vreetbuien nog.....

Groetjes Rimke
16 weken en 3 dagen.

Hoi meiden,

ik ben nu 17 weken zwanger en vier kilo aangekomen.
Bij mijn vorige zwangerschap was ik in totaal 13 kilo aangekomen.
Ik denk dat ik daar nu wel overheen ga.
Ik vind veel te veel dingen lekker op het moment.
Maar we zullen zien.

Groetjes Nance

Ik ben vandaag 18 weken zwanger en 6 kilo aangekomen. Bij de eerste zwangerschap was ik in totaal bijna 30 kilo aangekomen. Hoop dat ik er dit keer onderblijf....

gr Linda

Ik ben vandaag 17 weken en 1 dag en een halve kilo aangekomen. Maar ik heb overgewicht dus ik let extra goed op. Eet gezond en probeer alle lekkere dingen te laten staan. Maar pasen komt eraan dus wie weet??

Augustus08

Terug
Bovenaan