Hoeveel kilo aangekomen?

Ben vandaag 17,5 week zwanger en ben nu denk ik tussen de 1,5 en 2 kilo aangekomen. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik uiteindelijk bijna 10 kilo aangekomen volgens mij. Ach ik weeg me wel zo nu en dan maar houd me er verder niet zo mee bezig. Vraag me wel af waarom het nog niet meer is. ik heb echt al een behoorlijke buik, draag bijna alleen nog zwangerschapsbroeken en mijn borsten zijn echt loodzwaar. Zaterdag een bh maat 80F gekocht  

Anne

ik woog voor ik zwanger was 49 kilo en gister met 19 weken 56.8 dit vind ik niet zo erg zit nog niet weer op mijn gewicht na de vorige bevalling ik woog toen 58 2 dagen na de bevalling en dit was mijn oude gewicht

hoi hoi
help ben nu al 6 kilo totaal aangekomen, zit nu op 22 weken.
Ik snoep wel behoorlijk veel moet ik zeggen! Slecht....

wel handige site lijkt me van babybites, alleen werkt het niet , hij geeft foutmelding..

Ik ben nu bijna 21 weken en 8 kilo aangekomen, wel wat veel als ik jullie zo hoor. Nu maar op dieet ;) grapje hoor....maar ik zal er wel op gaan letten.
groetjes

hallo meiden

ik ben 20 weken zwanger en 1 kilo aangekomen, maar trekken jullie je niet teveel aan van alle getallen, ik ben namelijk eerst 8 kilo afgevallen door mijn misselijkheid en overgeven!!!
tel ongeveer voor iedere maand die je zwanger bent 2 kilo, en je mag dus ongeveer 15 tot 18 kilo bijkomen!!!

gelukkig raak je tijdens de bevalling al een groot aantal kilo's kwijt dus geniet lekker allemaal van je dikker wordende buikje!!!

liefs

Terug
Bovenaan