Hoeveel kilo aangekomen?

Nu 30 weken en 10,5 kilo aangekomen. Vorige week was het nog 11 kilo, dus ben ietsje afgevallen deze week. Gelukkig gaat het de laatste tijd niet meer zo hard omhoog als een tijdje terug. Hopelijk blijft dat zo.
 
ik ben nu 33 wk zwanger en 5.5 kg aangekomen. Ik blijf al 3 wk op hetzelfde gewicht hangen. Maar ik voel me prima en het kindje groeit volgens schema. Dus niets om me druk om te maken. Bij mijn 1e zwangerschap was ik ook maar 7.5 kg aangekomen en was alles ook goed.

groetjes,
Susan
 
Hoi

Vandag 33 weken en 1 dag en bij de VK geweest. ik zit nu op ong. 12 kg, maar dat doe ik al 6 weken en het is niet dat die kleine niet groter wordt - die is boven gemiddeld met lange benen en een dikke buikje - mocht een echo laten maken omdat de VK zeker wilden weten hoe het met de groei was en de echoschopist was toevalling aanwezig in de VK-kliniek. Veel last van vocht met namen mijn benen

Mor 74
 
hoi allemaal,

vorige week dinsdag ben ik weer gewogen en ik ben sinds 22 april drie kilo aangekomen dat houdt in dat ik nog maar 2 kilo boven mijn begin gewicht zit.
met de kleine gaat alles goed die werd met bijna 28 weken toen op 1152 gr. geschat en dat is heel netjes als hij zo doorgroeit kan ik rekenen op een 7 ponder dus daar ligt het niet aan.

en die 2 kilo kan ik ook niet gek van worden, ik zit nu totaal  op 68 kilo.

groetjes tineke  
 
Hoi 
Ik ben 17 weken zwanger, vorige week een gesprek gehad met verloskundige,  ik ben van 63 kg naar 68 kg gegaan. Zij gaf aan dat ik teveel woog voor mijn zwangerschap nu. En dat ik echt gezond moet gaan eten. Ik vertelde dat ik gezond at en ze geloofde het niet.    Teleurstellend ?
 
Voel me ook nu echt dik 
 
Bij mijn 1ste een dochter 20 kilo en bij mijn 2de een zoontje maar 10 kilo en dat terwijl ik zwangerschap diabetes had maar ik mocht dus heel veel niet eten en daardoor bleef het beperkt denk ik
 
Terug
Bovenaan