Hoeveel kilo aangekomen?

Nog vrijwel niks aangekomen... De eerste maanden ben ik alleen maar afgevallen en nu zit ik ongeveer op het gewicht van vlak voordat ik zwanger werd...
Ik geniet me dus ook suf van alle koekjes, chocolade, cola en chips die ik nu zonder gewichtstoename kan eten! Oh, daarnaast eet ik ook wel gewoon gezond hoor. 't Is niet alleen junkfood! hihi...

Groetjes,

Jacoline.
PS: bij de 20 weken echo bleek ons beebje precies volgens het boekje te zijn qua lengte enzo...
 
hoi allemaal,

ik ben eergister gewogen en ik zit ondanks dat ik vocht vasthoud en ondanks dat ik op de helft van mijn zwangerschap zit 1,5 kilo onder mijn begin gewicht.

mijn begin gewicht was 66.6 en ik zit nu op 65 rond.

groetjes tineke
 
Sinds twee weken is de weegschaal bij mij definitief verbannen. Ik ga mezelf niet meer gek maken, merkte dat ik minder ging eten omdat ik 'al' zes kilo was aangekomen. Tot de verloskundige zei dat dat vrij normaal was, en omdat ik ook vocht vasthoudt het haar nog alles meeviel. Maar heb geen zin meer om me druk te maken, dus ga minstens 2 weken na de bevalling pas voor het eerst weer erop staan!
 
He meiden.

Ben nu ondertussen bijna 25 weken onderweg en ben nu 1 kilo aangekomen. Dat is eigenlijk veel te weinig.
Maar ik voel me goed en begin nu ook al meer trek te krijgen. Had ik de eerste 22 weken echt niet. Met de kleine meid gaat alles goed en dat vind ik het belangrijkste.
Bij mijn eerste ben ik in totaal ook maar 7 kilo aangekomen. Ben blij als dat nu ook zo zou gaan. Scheelt erna weer een boel lijnen en sporten.

Maar de een komt mega snel en veel aan en de ander net niet. Het komt allemaal goed en het voornaamste is dat je je lekker voelt en dat je kleine het goed doet.

Groetjes Yeppie
 
Ik ben nu met 24 weken en 5 dagen ook ongeveer 1 kilo aangekomen, maar ik moet zeggen dat ik niets meer begrijp van mijn gewicht. Een week geleden woog ik nog 3 kilo meer dan nu... maar ik maak me er allemaal niet druk om, het gaat goed met het kleintje en met mij, dat is het belangrijkst.
 
Hallo!!
Ik ben nu 24 weken zwanger en 5 kilo aangekomen..
Ik ben wel wat stevig van mezelf dus moet zeker uitkijken dat het niet 'te' wordt.
Gelukkig smaakt het meeste eten me niet meer dus dat is weer makkelijk want ook het snoepen interesseerd me dus niet. Zo weet ik dat wat er aan komt van die kleine is..

Alsnog moet ik maandag bloed prikken i.v.m de suikerspiegel, die gaan ze in de gaten houden voor eventuele zwangerschaps suiker..

Groetjes,
Renate
 
Hallo allemaal..

heb net op de weegschaal gestaan.. en het valt me nog mee.. aik had meer verwacht.. ik ben nu precies 26 weken en ik ben 6 a 7 kilo aangekomen... netjes toch?;)

Groetjes Zita
 
Het ging bij mij prima, was met 23 weken ongeveer 4 kilo aangekomen. Maar ik kan het snoepen niet laten en we zijn vorige week op vakantie geweest.. Dus ja.. nu zaten er op eens 2,5 kilo extra bij. Grrr... Toch maar even inhouden met snoepen.
Bij mijn vorige zw.schap was ik in totaal 9 kilo aangekomen, dat wil ik nu wel weer. Maar dat gaat denk ik niet lukken.
Succes allemaal
Gr. Mamajo (25+1 wk zw. van nr. 2)
 
Terug
Bovenaan