Zo zie je maar weer dat het echt zo verschillend is bij iedereen. Zelf ben ik nu (27w4d) bijna 5 kilo aangekomen en dat is 'normaal' volgens de gyn, maar in mijn vorige zwangerschap was ik rond deze tijd al 8 kilo zwaarder en dat was toen ook normaal. Het gemiddelde aan het einde ligt vaak rond de 12-15 kilo. Vorige keer ben ik 14 kilo in totaal aangekomen en dat zal nu ook wel ongeveer hetzelfde worden. In mijn omgeving heb ik van alles en nog wat meegemaakt; van 5 kilo tot 36 kilo... En nu zijn ze allemaal weer op hun oude gewicht alhoewel het bij de ene natuurlijk langer duurt dan bij de ander.
Mijn motto is: ik let op wat ik eet, maar ik houd me niet in. Na de bevalling en bv-periode ga ik me pas weer echt druk maken om mijn gewicht. De vorige keer heeft het 9 maanden geduurd voordat ik weer op mijn oude gewicht was. Maar heb er toen ook niet echt veel moeite voor gedaan. Ik hoop wel dat het nu ietsje sneller gaat, maar we gaan het zien. Succes allemaal!!
Groetjes, Ruby
Mijn motto is: ik let op wat ik eet, maar ik houd me niet in. Na de bevalling en bv-periode ga ik me pas weer echt druk maken om mijn gewicht. De vorige keer heeft het 9 maanden geduurd voordat ik weer op mijn oude gewicht was. Maar heb er toen ook niet echt veel moeite voor gedaan. Ik hoop wel dat het nu ietsje sneller gaat, maar we gaan het zien. Succes allemaal!!
Groetjes, Ruby