Hoeveel kilo aangekomen?

Zo zie je maar weer dat het echt zo verschillend is bij iedereen. Zelf ben ik nu (27w4d) bijna 5 kilo aangekomen en dat is 'normaal' volgens de gyn, maar in mijn vorige zwangerschap was ik rond deze tijd al 8 kilo zwaarder en dat was toen ook normaal. Het gemiddelde aan het einde ligt vaak rond de 12-15 kilo. Vorige keer ben ik 14 kilo in totaal aangekomen en dat zal nu ook wel ongeveer hetzelfde worden. In mijn omgeving heb ik van alles en nog wat meegemaakt; van 5 kilo tot 36 kilo... En nu zijn ze allemaal weer op hun oude gewicht alhoewel het bij de ene natuurlijk langer duurt dan bij de ander.
Mijn motto is: ik let op wat ik eet, maar ik houd me niet in. Na de bevalling en bv-periode ga ik me pas weer echt druk maken om mijn gewicht. De vorige keer heeft het 9 maanden geduurd voordat ik weer op mijn oude gewicht was. Maar heb er toen ook niet echt veel moeite voor gedaan.  Ik hoop wel dat het nu ietsje sneller gaat, maar we gaan het zien. Succes allemaal!!
Groetjes, Ruby
 
Ik ben nu 24 weken op weg en 7,5 kg aangekomen. Vind het zelf wel erg veel, maar zoals ik ook bij sommige anderen lees, ik kan het snoepen niet laten staan, vind alles veel te lekker! Het gaat de laatste weken wel erg hard met de kilootjes. Zal binnenkort eens aan de verloskundige vragen of ik te zwaar aan het worden ben.
 
Hoi Allemaal,

ik ben nu precies 24 weken en 2 dagen. Vanmiddag weer naar de verloskundige. Ik ben nu 5,5 kilo aangekomen, dat ging wel heel snel vanaf week 20 eigenlijk, maargoed, voel me verder goed. Kan het alleen terugvinden bij mijn buik en (.)(.).

 
Ben bijna 28 weken en ben ook al ruim 10/14 kilo aangekomen (weet het niet precies, want ik weet niet exact hoeveel ik daarvoor woog) Heb wel last van al dat gewicht. Weet dat mijn zus iets van 20 kilo in totaal was aangekomen, dus daar houd ik ook maar rekening mee.
 
Nu 26 weken en al 9.5 kilo aangekomen. De laatste maand elke week ongeveer een kilo (!) aangekomen, pfff. Hoop dat het nu een keertje ophoudt of wat minder hard stijgt in elk geval.
 
he

ik ben nu 29 1/2 week en zit nu terug op het begin gewicht van voor de zwnagerschap.
ben dus nog niks aangekomen. hahaha, ben er zelf best trots op maar let wel op met wat ik eet. als ik lekkere trek heb pak ik eerder een stuk fruit of yoghurt...de reden hiervoor...nog een dikke 2 weken en dan ga ik trouwen en wilde graag een beetje normaal op de foto...niet dat ik lijn en ik had niet gedacht dat ik niks zou aankomen maar wilde de schade zo minimaal mogelijk houden.
wel heb ik hulp gehad hierbij van 2x de griep en 1 keer 2 weken in bed met een beknelde Ischiaszenuw, toen zo'n pijn dat de laatste gedachte eten was, met veel moeite pudding gegeten om toch iets binnen te krijgen.
dit is niet om iemand een slecht gevoel te geven als ze wel zijn aangekomen, dat is normaal en iedereen is anders, bij de eerste zwangerscgap was ik ong 8 kilo aangekomen en mn zus bij de eerste ruim 20 en bij de 2de ik geloof 16 kilo. het is per persoon verschillend en bij het gros is het er vlug na de bevalling weer af...

groetjes Veronique
 
Hoi!

Iedere week ga ik weer nieuwsgierig op de weegschaal staan, dat heb ik de vorige keer ook gedaan. Ik ben nu 30 weken. De vorige keer was ik toen zo'n 12 kg aangekomen, nu 7,5. Daar ben ik heel blij mee, want ik was nog niet op mijn oude gewicht toen ik weer zwanger raakte. Ik weeg nu dus evenveel als de vorige keer om deze tijd! Nu hoop ik alleen dat ik in de laatste ca. 10 weken (toen 8 weken) minder aankom dan toen. Maar eerlijk gezegd doe ik er niet zo heel veel moeite voor. Ik let wel op, maar eet gerust wat lekkers enzo!

Overigens houd ik ook mijn omvang bij, net als vorige keer. Mijn borsten zijn nu minder groot, maar mijn buik is nu al net zo groot als de vorige keer op het eind!!!

Groetjes,
Tess
 
Terug
Bovenaan