Hoeveel kilo zijn jullie al aangekomen?

haha, hiervoor heb ik even gewacht tot ik me vanmorgen weer gewogen heb. Dat doe ik trouw iedere week, gewoon omdat ik het leuk vind.
Nu wordt het langzaam schrikken. Afgelopen week is er 1,5 kilo bijgekomen, de week ervoor 1 kilo. Nu was ik vrij dus dat zal meespelen.
Vanaf het begin ben ik 2,5 kilo afgevallen en zit nu 3 kilo boven mijn begingewicht, dus ik vind het keurig. Alles zit ook op mijn buik, heel prettig, dat mag van mij zo blijven. Haha net of je daar invloed op hebt..

liefs
Patricia mama van Bas*

Ik heb me vanmorgen nog gewogen en ben nu in   totaal 3,5 kg bijgekomen (Waravan de laatste 1,5 kilo de afgelopen maand) Ik ben benieuwd wat de vk daarvan vindt hahaha.

Hoi allemaal,

ik ben 21 weken zwanger en al 5,5 kilo aangekomen. Ik vind dat wel veel, bij de eerste ging dat veel minder snel!
Ik snoep ook wel veel, maar dat deed ik bij nr 1 ook. Ach ja ik ben toen wel heel snel al het gewicht kwijt geraakt, hopelijk gaat dat nu weer lukken!

liefs Toetje

Oh oh...Ik ben de Sjaak...
Zit nu al 8,5 kilo bij sinds het begin.
De vk vond het niet erg omdat mijn bloeddruk ok was, daar letten ze bij mijn praktijk nu meer op en wat minder op t gewicht.

Maar ik ben er zelf wel van geschrokken, even dimmen met die bokkenpootjes.
Ik geef kerst gewoon de schuld van 2 kilo, hoppa!
Enne, ik had zware laarzen aan...ofzo...

Nee, ik vrat gewoon teveel denk ik zo, nu even normaal gaan doen...

Natalie

Meet de vk bij jullie ook het gewicht dan? die van mij doet dat niet hoor, ik let er zelf wat op, maar ze vraagt er ook niet naar, omdat het weinig schijnt te zeggen over hoe je baby het maakt.
Overigens ben ik bij mijn eerste zwangerschap in totaal ongeveer 15 kg aangekomen en bij de 2e 7 kg! Bij de eerste was het er na ed bevalling allemaal weer af (toen ik voor het eerst 'uit de pjama' (tjonge, ben opeens helemaal kwijt hoe je dat worod ookalweer spelt!) kroop paste ik miijn oude kleren weer) en bij de 2e was ik 3 kg lichter dan normaal, waardoor alles te groot was!! erg lastig... gelukkig was het zomer en viel het daardoor minder op.
Deze keer gaat het ook niet echt hard met de kilo's en verwacht ik dus een gelijk effect als na de 2e.

groetjes
klarie

Bij meet de vk het niet en vraagt er ook niet eens na, maar was benieuwd of ik beetje op schema lag :D het gaat nog steeds geleidelijk het aankomen me buik meet ik wel regelmatig en deze groeit ook heel langzaam maar bandenpijn en pijn in mijn lies begint wel beetje te komen.

Voor de rest lukt alles nog prima en het werken gaat ook nog goed mag niet klagen

Hoi meiden

Ik ben 21 weken zwanger en 5 kilo aangekomen. Als ik het zo lees is dat redelijk gemiddeld. Bij de 1e zat ik ook op dit gewicht bij 21 weken en was ik in totaal 14 kilo aangekomen, hopen dat het nu weer zoiets zal zijn en niet te veel meer!

Groetjes

Terug
Bovenaan