Hoeveel kilo zijn jullie al aangekomen?

Hier bij de vk nog wel elke afspraak op de weegschaal, maar volgens mij is dat erg verschillend per vk.

Ik ben nu 26 weken zwanger en tot nu toe nog steeds 2 kilo lichter als voor ik zwanger was.

Bij de oudste ben ik 20 kilo aangekomen.
Bij de 2e maar 3 kilo in totaal.
En bij de 3e viel ik alleen maar af, was ik meteen na de bevalling 8 kilo lichter als voor de zwangerschap.

Even een oud topic omhoog gehaald want ik ben toch wel benieuwd hoe het nu met de kilo's zit.

Ik ben nu 34 weken en in totaal 10 kilo aangekomen.
Ik vond dat zelf best netjes, maar heb eigenlijk maar weinig vergelijkings materiaal.

Ik ben benieuwd hoe het nu bij jullie er voor staat.

Ah, gevaarlijk onderwerp! Zat ik ook maar op 10 kg :-/
Ik ben vandaag 32 weken en zit op 15kg. Is dus best wel veel, maar ik was tussen de laatste twee controles slechts 1,5 kg bij (tgo tevoren telkens dik 3 ofzo), en ben nu wel wat gezonder aan het eten, verder zijn alle waarden ok, dus de vroedvrouw is er wel content mee...
Daarbij komt dat ik blijkbaar vrij veel vruchtwater heb en een eerder zware baby, dus kijk, die tellen misschien ook voor een kilootje extra?

HoiHoi,
Nou hier toch wat vergelijkingsmateriaal.
Ik ben nu 34 wk + 5dgn (1mei) en in totaal 10 kg aangekomen.
Moet wel zeggen dat ik de afgelopen 4 a 5 weken al op 10 kg zit.
Ben vanmorgen bij VK geweest en die zei dat dit mooi was zo.
Ga me er dus helemaal geen zorgen over maken.
Voel me prima zo.
Groetjes Mirjam

Ik ben vandaag 32 + 2 dagen zwanger, en in totaal 1,8 kilo aangekomen. Moet de 30e weer terug dus dan zullen we wel weer zien of er iets aangekomen is. Het lijkt erop dat het nu puur het gewicht is van het kindje wat erbij zit, maar goed ik ben er nog niet natuurlijk!!

hoi
heikel onderwerp... ben gelukkig! 15 kilo aangekomen, heel goed voor mijn zwangerschap in vergelijking met de twee vorigen. 1ste zwschap totaal 50kg, 2e zwschap totaal 28kilo. heel verschrikkelijk, en de ellende is; ik doe zooooo mijn best! Nou ja, nu is het dus 'maar'15 kilo, en hopelijk ga ik niet over de 20. dan ben ik heel blij,. Nu trouwens 34weken zwanger. gr daniella

hoi

ik ben nu ongeveer 11 kilo aangekomen en ben nu 34 weken en 3 dagen.
dit is eigenlijk al een paar weken zo dus kom op het moment niet zo veel aan.

groetjes corina

Terug
Bovenaan