Hoeveel kilo zijn jullie al aangekomen?

Ik schommel nu rond met 84 kg (=3 aangekomen) en droomde vannacht dat ik opeens van de een op andere dag 89 kilo woog. even op de weegschaal om te  checken of het echt een droom was!! het leek zo echt!

groetjes
Klarie  

hahaha ik zit nu rond de 10kilo maar heb me ook een week niet gewogen omdat de weegschaal in 1 week tijd ineens 1 1/2kilo extra aan gaf en ik daar een lichtelijk trauma van heb gekregen...  

ik ben vandaag 35w 1d en ik ben een kleine 8 kilo aangekomen de laatste kilo duurde 5 weken. ik kwam 2 ons per week aan dus op dan duur is dat dan wel een kilo.

Worden jullie bij de verloskundige gewogen ofzo?
Ik houd het gewoon zelf bij!
De verloskundige vraagt er niet eens naar.

Ik herken wel het verhaal van schrikker als je in 1 week 1,5 kilo erbij hebt.
Dat had ik in week 35, maar nu waren die 1,5 kilo er weer helemaal af en zit ik weer op totaal 10 kilo erbij.
Het maakt ook nogal uit dat ik soms 3 of 4 dagen niet naar de wc kan en soms een paar dagen achter elkaar. Ik maak me er niet al te druk om, maar vond 1,5 kilo in 1 week wel erg veel.
Ik hoop nog steeds onder de 70 kilo te kunnen blijven (ik weeg normaal rond de 57 kilo en ben niet erg groot) als ik geen vocht ga vasthouden (wat tot nu toe gelukkig nog niet zo is) moet dat gaan lukken.

Nog 4 weken te gaan!

hoi hoi,
nou die 70 grens ben ik inmiddels gepasseerd, is best even slikken moet ik zeggen (sorry voor de dames van hunzelf al wat zwaarder zijn)
Begon op 62 en sta nu op 71,5, dus heel netjes eigenlijk, 9,5 kilo erbij en officieel nog 5,5 week te gaan.

groetjes
Patricia

Terug
Bovenaan