hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen?

Wat!!! zo weinig...maar misschien ligt het er ook aan wat je bouw is en hoeveel je woog toen je nog niet zwanger was.

Ik ben nu 22 weken en ben 8 kilo aangekomen, voor mijn zwangerschap woog ik al 100kg..

Ik ben ook wel heel erg benieuwd naar de anderen!!!!

Veel liefs
M
 
Wat!!! zo weinig...maar misschien ligt het er ook aan wat je bouw is en hoeveel je woog toen je nog niet zwanger was.

Ik ben nu 22 weken en ben 8 kilo aangekomen, voor mijn zwangerschap woog ik al 100kg..

Ik ben ook wel heel erg benieuwd naar de anderen!!!!

Veel liefs
M
 
Hihi...ik ben 22 weken zwanger van een tweeling, in het begin 6,5 kg afgevallen en ben daar nu weer 2,5 kg van bij...ik sta dus nog op -4kg!! En blij dat ik ben! Zeker omdat mijn gewicht voor de zwangerschap al niet echt laag was! (het gaat nu wel hard hoor, mn buik groeit ook aardig....het zal dus niet lang duren voor ik gewoon aardig wat aankom)
 
hey,

Ik ben ook nog niet echt aangekomen, begin was ik 9 kilo afgevallen, sta nu nog steeds op -5 :) Maar ook ik kon het hebben!!!

Heb wel (EINDELIJK) een buikje. HEb net weekje meivakantie achter de rug, en veel leerlingen en collega's valt het nu ineens op dat ik zwanger ben :):):)

Liefs,

T
 
Hoi hoi,
Ook ik ben tot nu toe nog niks aangekomen. Mijn buikje begin nu erg hard te groeien en verwacht dan ook wel wat extra kilo's er bij straks. We zullen zien :) Het belangrijkste vind ik dat de kleine lekker en goed kan groeien!
Groetjes Rosan
 
Terug
Bovenaan