hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen?

Ben 21 w zwanger van tweeling. was 2 kg afgevallen en zit nu ongeveer 2,5 kg aan. dus + 0,5 kg
Bij vorige 3zw schappen eerst 5 kg afgevallen en daarna 5 aangekomen. Dus ik bleef steeds op zelfde gewicht. Erg grappig
 
Ben nu 20 w 6 d en tot nu toe 6 kilo aangekomen.
Bij mijn eerste was ik in totaal 25 kilo aangekomen.....slik (aangezien ik 1.61 ben en altijd rond de 50 kg) was dit HEEL VEEL....
Na de bevalling gelukkig allemaal weer kwijt geraakt en weer prima "in model"gekomen.
Erg trots op mijn mooie dikke buik, maar ik krijg er ook zo'n dikke kop bij. Beetje jammer.
 
Ik ben vandaag 24 weken en ben nu 3,5 kilo aangekomen bovenop mijn gewicht van december (toen ik nét wist dat ik zwanger was). Ik ben er blij mee, de eerste weken viel ik zoveel af dat ik gewoon mager werd. Ben van mezelf vrij lang en slank, dus de kilo's kan ik wel hebben. Mijn buikje is al mooi rond! Verder merk ik dat mijn bovenbenen en armen niet meer zo mager zijn en in mijn gezicht ben ik ook iets voller. Zie er nu in ieder geval uit als een zwangere vrouw!

Volgens mij is het aantal kilo's dat je aankomt niet superbelangrijk, als je maar lekker in je vel zit. Bij sommige verloskundigen hoef je tegenwoordig niet eens meer op de weegschaal. Als het kindje goed groeit en jouw bloeddruk en bloedwaardes zijn goed, dan is het prima. Ik heb wel ergens gelezen dat het voor het kindje beter is als de moeder in ieder geval 9 kilo aankomt tijdens de zwangerschap. Ach, je doet er zelf toch weinig aan. Proberen gezond te eten en niet té veel te snoepen. En soms gewoon toegeven aan lekkere trek, haha! ;-)
 
En niet vergeten dat het kindje, de grote baarmoeder, het vruchtwater, het extra bloed in je lijf en je grotere borsten ook allemaal wat wegen!
 
Ik had ergens gelezen dat je wel tot 500 gram per dag kunt aankomen vanaf 20 weken....


pffff dat vind ik toch wel veel!

Moet zeggen dat ik nu weer meer trek begin te krijgen!!!!! Meer zin om te snoepen, meer zin in vanalles!!!

Hier had ik de eerste 16 wekene helemaaaaal geen last van!
 
500 gram per dag lijkt mij ook heel erg veel...
misschien per week???
Ik had gister ontzettende honger maar vandaag valt t wel mee.
Ik probeer niet te snoepen, misschien scheeld dat wel..

Veel Liefs
M
 
@Christien..

Als het maar goed voor mijn kindje is, toch.
De ene keer maak ik me niet zorgen want dan denk ik dat ik wel ga sporten wanneer dat weer kan. Ik wil weer aan spinning gaan doen dus dat zou wel helpen.
Maar daarna ben ik weer bang dat ik daar geen tijd voor heb..
Ik laat het nu maar los en probeer niet te veel te snoepen.

Succes iedereen en bedankt,
Veel liefs
M
 
Terug
Bovenaan