hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen?

net op de weegschaal gestaan bij de vk, ook 8 kilo totaal erbij, vandaag zit ik op 22 wk zwanger.

Is niet veel hoor maria louise, was netjes zei de vk
 
hee ik ben hier ongeveer 4/5 kilo aangekomen en ben nu 20 weken zwanger.
Ik kom normaal gesproken nooit aan en zit al jaren op hetzelfde gewicht (mijn BMI zit op het randje van ondergewicht) Dus ik ben erg happy dat ik nu eindelijk wat kilootjes erbij heb haha. Hoop dat er een paar kilootjes blijven hangen na de zwangerschap.
maar denk dat ik eenvan de uitzonderingen hierin ben, De meesten willen de extra kilo's na de zwangerschap zo snel mogelijk weer kwijt!
 
Oh bedankt Nathalie, ik werd al ongerust. Ik ben ook niet echt misselijk geweest enzo..
Ik heb al een week ontzettende honger/ trek, ik eet dan wel gezonde dingen en probeer niet te snoepen. Ik ben bang dat ik veel aan zou komen omdat ik ook wel aanleg heb om dik te worden.

Veel liefs
M
 
hoi

ik ben geloof ik ook ongeveer zon 9 kilo aangekomen en woog voor de zwangerschap 95 kg. heb ook al wel een aardig buikje.. vind het belangrijk dat het kindje goed groeit dus maakt het mij niet uit.. na de bevalling maar weer flink sporten!! haha

Liefs, Christien
 
he ik ben nu 21 weken en ben zo ongeveer 6a7 kg aangekomen de verloskundige zei dat het best veel is voor 21 weken.ik maak me er niet zo druk om.was voor de zwangerschap al iets te dun voor mn lengte en mn vriend roept als ik er over zeurt dat ik zo juist goed ben en moet blijven.maar ik wil liefst weer straks terug naar oude gewicht.hoopt dat het lukt maar denk van wel.bij bij mn dochter kwam ik ook 18kg aan en na 3 weken weer terug op gewicht na nog een tijdje zelfs 4kg lichter door de borstvoeding.maar voelde me toen niet fit dus ook niet goed.we zien het wel
liefs jootje
 
Aaaaaaahhhhh!!!

Ik hoef en wil het niet weten.
Gewicht speelt mijn hele leven al een grote rol.
Dus ik probeer me er voor te beschermen en niet op te zoeken.
Dus ik ga het uit de weg.
Als ik naar mijn buik kijk dan lijken het er zeker 10 kilo! pffff...
Ik heb namelijk echt al een hele mooie grote buik (morgen 24 weken).

Ik wil er geen punt van maken omdat ik het beste wil voor de kleine en als er dan wat meer spek aan zit dan moet dat maar dan willen ik dat aub niet weten in cijfers..hahhahah
 
Terug
Bovenaan