hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen?

Net weer op controle geweest, nu ongeveer 9,5 kilo erbij (ben bijna 23 wk in verwachting van een tweeling).. Vind het zelf best veel, maar het grappige is dat het echt alleen maar in mijn buik en borsten is gaan zitten. Hopelijk blijft dat zo!
 
Ik was twee weken geleden al 10 kilo aangekomen en ben nu 23 weken zwanger, het gaat onwijs hard, ik durf nu eigenlijk niet meer op de weegschaal. Mijn gewicht voor de zwangerschap was normaal en ik eet wel meer, maar niet heel extreem of ongezond, geen idee, ga het morgen toch eens met de verloskundige bespreken...ben een beetje bang voor zwangerschapsdiabetes ofzo. Alhoewel mijn kindje met de echo een normale grootte had.
 
Hi,

Laatste keer dat ik woog was ongeveer twee weken geleden (met 20 weken) en toen zat er 7 a 8 kilo aan.
Wel al een enorme buik, maar dat heeft te maken met een diastase (niet meer sluiten van de rechte buikspieren)die ik na mijn eerste zwangerschap heb opgelopen, waardoor mijn 'natuurlijke corset'(= je buikspieren) de boel niet in bedwang houdt maar lekker 'los'gaat; ik bekijk de schade na de zwangerschap wel weer.
Let op! Bij mijn eerste zwangerschap vlogen de kilo's er pas later goed aan!

Liefs
 
Terug
Bovenaan