Hoeveelste ronde zitten jullien?

Anoniem

New member
Dag allemaal,

Nieuwe hier!

Ik ben nieuwsgierig naar jullie verhalen. in welke ronde zitten jullie en wat zijn de ervaringen tot nu?



Ik zit in de 3e ronde voor ons eerste kindje.

Cyclus redelijk op gang gekomen maar ik heb wel wat vage klachten . een week voor mijn menstruatie buikpijn aan 1 kant van mijn onderbuik , 1,5 dag.

De eerste 2 maanden met bloedverlies . deze maand zonder .

ik moet donderdag ongesteld worden. voel me ook zo.



Hoop lekker te kletsen met jullie.

Fijne aaf !

 
Hoi hoi.  We zijn vanaf december 2015 bezig. Na het stoppen van de pil erg voor de gek gehouden (d8 dat ik xwanger was.. maar was niet zo. Wel tegeatoge cyclus. In april positief getest. Maar is helaas niet goed gegaan. Nu zit ik in mijn 4e ronde na mk.nu is het afwachten.  Wel ovulatietest gedaan en mijn eisprong gevonden. Nu is het afwachten.

Groetjes
 
Ja wat kan je lichaam je voor de gek houden he!

Wat naar dat het in april mis is gegaan. Hopelijk test je snel weer positief.



Lukt het jou om het een beetje los te laten? Ik probeer het wel en mijn vriend zegt het ook steeds, maar soms spookt het zo door mijn hoofd haha!
 
Ik probeer het wel los te laten.  Maar om mij heen zijn er veel mensen zwanger en dat is best confronterend.
 
Ja dat herken ik ook.

Mijn omgeving weet niet echt dat we bezig zijn. Bij jou?

Maar een zwangere vriendin vroeg laatst of mijn eierstokken al een beetje op hol slaan & ik zei ook; hoe kan je ook anders met al die zwangere en 3/4 van mijn fb is zwanger lijkt het wel haha!



Maar ik kan me voorstellen dat het voor jou, na de miskraam, nog lastiger is.
 
Hi allemaal,

Ik ben gestopt vanaf 3 juni met de pil. Mijn eerste cyclus was 91 dagen en daarna had ik een cyclus van 42 dagen. Super onregelmatig dus! Zit nu in de derde ronde op dag 22. Heb dus ook echt geen idee steeds wanneer mijn eisprong is! Had in het begin wel echt super veel last van het ontpillen. Hebben jullie dit ook gehad?
 
Terug
Bovenaan