Hoeveelste ronde zitten jullien?

Deze maand ronde 4...

Voel me de hele week raar. vanaf zondag.

Misselijk rond en na avondeten, buikkrampjes, pijnlijke borsten en obstipatie...

Vandaag getest (twee dagen te vroeg) en negatieve test.. irritant dat wachten! ga er nu vanuit dat ik ongesteld wordt ..

Hoeveel ronde jullie nodig gehad of zitten jullie in ?

Liefs
 
4 juni gestopt.

Gelijk mooie cyclus van 28 dagen.

Daarna alsmaar langer, vorige maand op dag 36 ongesteld.

Dus is nu weer afwachten.

Gebruik wel een app zodat ik het kan bijhouden. volgends de app zou ik nu de 16e ongi moeten worden maar wanneer ik gewoon 28 dagen cyclus zou hebben zou ik komend weekend moeten worden.

Soms best frustrerend zo maar goed we wachten af
 
Wij zitten in ronde 2 voor ons eerste kindje. Net ongesteld geweest, zaterdag beginnen met ovulatietesten en dan zien we wel verder.

Iedereen alvast veel succes
 
Heel fijn zonnebloem. ik hoopte het ook maar mijn klachten worden minder en verwacht 1 deze dagen toch ongesteld ten worden...

Ronde 5 nieuwe kansen dan!

Succes allemaal !



@ Nymera welke ovulatietesten gebruik jij?



 
Ik heb online testen besteld, het merk is blijkbaar clungene. Zouden extra gevoelig zijn. Ik heb nog nooit eerder zo'n tests gebruikt, dus we zullen zien.
 
K5 - ik had deze ronde ook super veel last van krampen. Alle symptomen lekker echt op elkaar. Ik hoop dat het gelukt is! Ik had het deze ronde ook echt niet verwacht. Was zelfs aan het wachten op de rode zee!
 
Terug
Bovenaan