Hoeveelste ronde zitten jullien?

Hi allemaal!

Ik ben nieuw hier. En ik hoop ook leuk ervaringen met jullie te delen.

Na een jaar ontpillen is mijn cyclus nu eindelijk weer (inmiddels 8 maanden) helemaal op de rit (28 dagen cyclus). Wat een rommel was die pil!

Mijn vriend en ik hebben besloten om ervoor te gaan en zijn net met ronde 1 begonnen. 26 nov. voor t laatst ongesteld geweest en rond 9e/10 dec. was mijn eisprong. 1 dag hiervoor en deze dagen geklust. Ik heb niet veel verwachtingen, aangezien we net begonnen zijn en het wel heel sterk zou zijn als het meteen raak was, maar heb toch wat vraagjes.

Ik heb heel veel last van pijn in mijn onderrug. Twijfel wat voor pijn het is, maar het lijkt toch erg veel op menstruatiepijn die lijkt door te stralen naar mijn onderbuik. Alleen dan dus geen bloedverlies. Als je net zwanger bent, heb je dan bij de innesteling altijd licht bloedverlies of bruin? Of kun je ook zonder deze afscheiding toch zwanger zijn? Heb geen last van mijn borsten oid, maar ben wel ontzettend moe. Soms ineens midden op de dag, terwijl ik goed slaap.

Het lijkt me zeer sterk als het meteen gelukt is, al kan ik deze signalen ook niet echt negeren? Ik ben nieuwsgierig naar jullie ervaringen/verhalen. Ik wacht gewoon maar rustig af.

Wat en wanneer merkten jullie vanalles in je lijf? Hebben jullie nog evt. tips voor ronde 2?

Hopelijk lukt het jullie om snel zwanger te worden! Groetjes
 
Terug
Bovenaan